Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@01:55:40 GMT

همایش معرفی فرصت‌های اقتصادی لرستان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۷۹۵۱

همایش معرفی فرصت‌های اقتصادی لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین سلاح ورزی شامگاه چهارشنبه در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به برگزاری همایش فرصت‌های اقتصادی لرستان در بخش‌های مختلف اظهار داشت: در این راستا جلسات متعددی با حضور معاون اقتصادی استانداری لرستان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برای برگزاری این همایش در سطح ملی پیگیری‌هایی صورت گرفته است افزود: سرمایه گذاران و تأمین کنندگان مالی که در سطح ملی و بیرونی قرار است به اثر بخش شدن این همایش کمک کنند، شناسایی شده اند و با تعداد زیادی از آنها مذاکرات لازم و اولیه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه همچنین طیف گسترده‌ای از لرستانی هایی که در بخش خصوصی، بانک‌ها و نهادهای مالی حضور دارند نیز شناسایی شده اند گفت: امیدواریم همه اینها بعد از نهایی شدن پروژه‌های قابل عرضه در همایش، بتوانند در این حوزه کمک کنند و جریانی برای تأمین مالی و سرمایه گذاری برای پروژه‌های بزرگ استان و همچنین ایجاد اشتغال و ارزش افزوده در لرستان فراهم شود.

سلاح ورزی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این جلسه از دستگاه‌های مختلف دعوت به عمل آمده تا چارچوب اصلی از نظر زمان و چگونگی اجرای همایش و همچنین نهایی کردن پروژه‌هایی که ضرورت دارد مطرح شوند، تدوین شود افزود: خوشبختانه امسال در استان اعتبارات خوبی را در قالب تبصره ۱۸ و سایر منابع برای طیفی از پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: هدف ما این است که پروژه‌های کوچک و متوسطی را که امکان تأمین مالی از تبصره ۱۸ دارند را در مسیر خود پیگیری کنیم و بیشتر تمرکز خود را روی پروژه‌ها و مگا پروژه‌هایی که نیاز به تأمین مالی در سطوح بالاتر را دارد بگذاریم.

کد خبر 5560517

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق بازرگانی حسین سلاح ورزی نشست فعالان اقتصادی محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی تاسوعا و عاشورا کرمانشاه اربعین حسینی روز خبرنگار گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۷۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • همایش «یاد یاران» در بیجار برگزار می‌شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود
  • رئیس مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما معرفی شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو