Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس تاکید کرد خویشتن‌داری یحیی گل‌محمدی می‌تواند به نفع او و تیمش تمام شود.

رضا ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط این روزهای پرسپولیس در آستانه آغاز رقابت‌‌های لیگ برتر اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس امسال در مقایسه با فصل قبل نفرات بهتری را به خدمت گرفت و در یارگیری موفق تر عمل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با جذب بازیکنانی خوب در رقابت با حریفانش در نقل و انتقالات موفق تر عمل کرده و تیم در حال حاضر تلفیقی از جوانان باانگیزه و نیروهای باتجربه را در اختیار دارد که در طول فصل می توانند به این تیم کمک زیادی داشته باشند.

وی با اشاره به تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس در مقایسه با فصل قبل تاکید کرد: تغییرات زیاد در تیم ها می تواند برای آنها مشکل ساز شود اما به نظرم پرسپولیس با ایجاد هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم می تواند این مشکل را برطرف کرده و با هماهنگی خوب و شرایط قابل قبولی فصل را آغاز کند. این پروسه زمان بر است اما یحیی گل محمدی و همکارانش تجربه لازم برای این کار را دارند.

مهاجم سال‌های قبل پرسپولیس در مورد خلا حضور مهاجم جدید در تیم تصریح کرد: همان طور که در خطوط دیگر پرسپولیس به خوبی تقویت شد در خط حمله نیز نیازمند تقویت بود که این اتفاق هنوز رخ نداده ولی امیدوارم به زودی این خرید برای پرسپولیس انجام شود. همه این تیم را با خاصیت هجومی اش می شناسند. پرسپولیس امسال به دنبال کسب نتیجه است و این موضوع مستلزم این است که در تمامی خطوط نفرات کامل را در اختیار داشته باشد، همانطور که گفتم امیدوارم به زودی قول مدیران پرسپولیس در خصوص حضور حداقل یک مهاجم خوب عملی شود تا پرسپولیس با تقویت خط حمله وارد فصل جدید شود.

ترابیان در خصوص کادر فنی این تیم به ویژه یحیی گل‌محمدی به خبرنگار برنا گفت: یحیی گل محمدی را از سال های قبل می شناسم. او در زمان بازی اش در میادین بازیکن آرام و باهوشی بود که این خصلت ها را در زمان مربیگری اش هم دارد. در سال های قبل شاهد بودیم که او سخت از کوره در می رفت اما مشکلات زیاد پرسپولیس در فصل گذشته این آرامش را از یحیی گرفت و در مقاطعی این موضوع به ضرر خودش و پرسپولیس تمام شد. امیدوارم گل محمدی با خویشتن‌داری بتواند از آرامش و هوش سرشارش در مربیگری استفاده کرده و از این جهت او را با آرامش همیشگی در کنار پرسپولیس ببینیم.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به حضور چند مدعی در این فصل از لیگ برتر در خصوص تیم‌هایی که در فصل جدید از شانس کسب عنوان قهرمانی برخوردارند چنین گفت: سال های متوالی است که تیم‌های مشخصی جزو مدعیان قهرمانی هستند و فکر می‌کنم امسال نیز این روند تکرار شود. پرسپولیس، استقلال، سپاهان و فولاد شانس های اول قهرمانی هستند. بعد از این تیم ها تراکتور را نیز از تیم هایی می دانم که برای موفقیت و قهرمانی در فصل جدید شانس دارد.

وی به نقش پررنگ هواداران در موفقیت‌های پرسپولیس تاکید کرد و افزود: هواداران می توانند نقش بسیار موثری در موفقیت های پرسپولیس داشته باشند. اصلی ترین وظیفه هواداران حمایت و صبر و آرامش است تا اعضای کادر فنی با بازیکنان خوب و مستعدی  که در حال حاضر مجموعه پرسپولیس را تشکیل داده اند بتوانند شرایط را برای موفقیت تیم هموار سازند. هرگاه هواداران پشت تیم بودند پرسپولیس توانسته در سخت ترین شرایط بهترین اتفاقات را رقم بزند.

در حالی که خبر حضور امیرحسین حسین‌زاده بازیکن فصل گذشته استقلال در لیگ بلژیک به گوش می‌رسد، ترابیان که سابقه حضور در استاندارد لیژ بلژیک را دارد در مورد انتقال بازیکن استقلال به لیگ بلژیک نکات جالبی را مطرح کرد. وی در این مورد گفت: فوتبال بلژیک فوتبال فیزیکی است که بازیکنان باید آمادگی لازم برای حضور در این نوع فوتبال را داشته باشد. شناخت زیادی از شرایط فنی و فوتبالی حسین زاده ندارم اما امیدوارم بتواند به عنوان یک ایرانی حضور موفقی را در لیگ بلژیک داشته باشد. البته یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند نقش زیادی در موفقیت او در فوتبال بلژیک داشته باشد، بحث زبان و ایجاد ارتباط است. اگر حسین زاده بتواند در این زمینه خیلی زود راه بیفتد مشکل چندانی برای موفقیت در فوتبال بلژیک نخواهد داشت و می تواند جایگاه خوبی را در لیگ بلژیک به دست آورد.

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام// 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بلژیک یحیی گل محمدی قهرمانی پیشکسوت نقل و انتقالات رضا ترابیان پرسپولیس یحیی گل محمدی حسین زاده لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید

«نیلگون» عنوان نخستین ساخته سینمایی حسین سهیلی‌زاده است که آن را بعد از ساخت ۲۳ سریال تلویزیونی و سریال خانگی «مانکن» در سال ۱۳۹۸ جلوی دوربین برده است.

به گزارش فیلم‌نیوز، مراحل آماده سازی این فیلم با شیوع ویروس کرونا و نیمه تعطیل شدن سینما‌ها همزمان شد و بعد از آن به دلیل ترافیکی که در اکران فیلم‌ها ایجاد شده بود فرصت نمایش به دست نیاورده بود.

این فیلم حالا قرار است بعد از گذشت ۴ سال از صبح چهارشنبه نوزدهم اردیبشهت ماه روی پرده سینما‌ها برود.

«نیلگون» راوی یک درام عاشقانه است که در آن بازیگرانی، چون محمدرضا فروتن، میترا حجار و سام درخشانی به ایفای نقش پرداخته‌اند. آنهایتا درگاهی همراه با همایون ارشادی دیگر نقش‌آفرینان این فیلم هستند.

حسین سهیلی‌زاده فیلم «نیلگون» را بلافاصله بعد از ساخت سریال «مانکن» جلوی دوربین برد و بعد از آن نیز دو سریال خانگی دیگر به نام‌های «ملکه گدایان» و «عقرب عاشق» را کارگردانی کرد.

فیلم «نیلگون» به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و سرمایه‌گذاری ایمان نیکنام تهیه و تولید شده است.

دیگر خبرها

  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • ۶۰ هزار شغل در استان بوشهر ایجاد شد/ رونق کسب‌وکارها در سال جاری
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • مدافع سپاهان آماده یازدهمین کلین شیت (عکس)
  • ۲ شهرک مولد کشاورزی در بوشهر ساخته می‌شود
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • امیرعبداللهیان: آماده کمک به بازگشت آرامش و ثبات به سودان هستیم