Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@05:41:05 GMT

ببر پرنده؛ خودروی بی نظیر فولکس واگن + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۲۲۹

ببر پرنده؛ خودروی بی نظیر فولکس واگن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو؛ شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی یک نمونه اولیه از خودروی پرنده خودکار خود، که آن را به عنوان «نمونه اولیه پهپاد مسافربری پیشرفته» توصیف می‌کند، راه اندازی کرده است. فولکس واگن چین، برای طراحی این محصول با مشاور طراحی بریتانیایی Tangerine و سازنده هوانوردی چینی Sunward همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش dezeen، این وسیله نقلیه اولین اقدام فولکس واگن در طراحی هواپیما است. این ماشین پرنده رسما VMO نام گذاری شده است، اما به دلیل رنگ مشکی و طلایی، آن را با نام مستعار «ببر پرنده» نام گذاری کرده است.

ببر پرنده شبیه یک هلیکوپتر با هشت روتور است که به سمت بالا ثابت شده اند. این روتور‌ها به هواپیما اجازه برخاست و فرود عمودی را می‌دهند. دو ملخ عقب نیز امکان پرواز افقی را فراهم می‌کنند. این خودروی پرنده ۱۱.۲ متر طول و ۱۰.۶ متر عرض دارد. رنگ مشکی و طلایی آن یادآور این موضوع است که «ببر پرنده» در سال ببر به فضا پرتاب شده است. فولکس واگن می‌گوید این خودروی چهارنفره در آینده می‌تواند با یک بار شارژ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را با حداکثر مدت زمان پرواز ۶۰ دقیقه طی کند.

نمونه اولیه این هواپیما برای پیمودن ۲۰۰ کیلومتر بدون نیاز به شارژ طراحی شده است. این وسیله نقلیه در ابتدا می‌تواند برای خدماتی مانند تاکسی هوایی VIP مورد استفاده قرار گیرد. مانند تعدادی از نمونه‌های اولیه پهپاد‌های مسافربری، ببر پرنده نیز خودران خواهد شد. این ویژگی پرواز و پیمایش در آسمان را برای مسافران آسانتر خواهد کرد. کابین مسافران زیر بال‌های خودرو و به دور از صدای پروانه‌ها قرار دارد.

«ژو جین» مدیر پروژه فولکس واگن چین می‌گوید: «ما به سمت دنیایی پیش می‌رویم که در آن همه می‌توانند هواپیما را اداره کنند، حتی بدون گواهینامه خلبانی.» کلید ایجاد این امکان، اتوماسیون و کنترل از راه دور است. کافی است مسافران مقصد را انتخاب کنند. در حالی که سیستم‌های خودرو ایمنی آن‌ها را تضمین می‌کنند. این شرکت اکنون در حال انجام آزمایش‌های پروازی بر روی این نمونه اولیه است و امیدوار است بتواند نمونه اولیه به روز شده را در تابستان ۲۰۲۳ عرضه کند.

 

حجم ویدیو: 6.19M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35 دانلود ویدیو منبع: فرارو لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر خودروی پرنده فولکس واگن اخبار خودرو اخبار مرتبط افزایش ٣٦ درصدی تولید شاهین نسبت به سال گذشته/ تداوم افزایش تولید شاهین تا پایان سال ١٤٠١ ۱۴۰۱/۵/۱۹ خودروسازی دوباره به کما می رود؟ ۱۴۰۱/۵/۱۹ با این ترفند با یک نگاه رنگ شدگی خودرو را تشخیص می دهید ۱۴۰۱/۵/۱۹ تا سال ۱۴۰۴ مجموع خودروهای فرسوده به ۴ میلیون دستگاه می رسد ۱۴۰۱/۵/۱۸ چرا دولت وعده واردات خودرو تا شهریور را داد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۸ قیمت تسمه خودرو ایساکو (جدول) ۱۴۰۱/۵/۱۸ آخرین ویدیو ها تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۳:۵۴ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۱:۰۱ میم کوین چیست؟ ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۰:۳۳ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۵۴ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۴۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۱:۳۴ ببر پرنده؛ خودروی بی نظیر فولکس واگن + فیلم ۰۱:۱۳ اصول ست کردن رنگ لباس با رژ لب ۰۱:۰۲ فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴ چطور در خانه بستنی درست کنیم؟ + دستور تهیه ۰۰:۴۸ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق و متفاوت ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۰:۱۱ تابستان هم افسردگی می آورد! + نشانه های افسردگی تابستانی ۰۰:۰۴ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۰ مرداد ۲۳:۵۵ رییسی: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیرد ۲۳:۵۴ تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۲۳:۴۶ جانی دپ ایرانی کیست؟ + عکس ۲۳:۳۳ ابتهاج به خانه باز می‌گردد ۲۳:۲۷ عوارض خوابیدن با شکم خالی ۲۳:۲۴ اصلاح بخش هایی از دستورالعمل تاسیس، فعالیت و اساسنامه شرکت های مشاور سرمایه گذاری ۲۳:۱۶ امیرعبداللهیان: پیام خود را از طریق اروپا به آمریکا منتقل کرده ایم ۲۳:۱۳ رونالدو کلینیک جدیدش را افتتاح کرد ۲۳:۰۹ قصد ازدواج داری، عادات بد ماه های مختلف و بشناس ۲۳:۰۲ روزی که ۲۴ ساعت نیست ۲۲:۵۶ جمع آوری دکور «خندوانه» ۲۲:۳۲ گفت و گوی وزیر امور خارجه ایران و عمان درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ۲۲:۲۹ شکستن قولنج چه عوارضی دارد؟ ۲۲:۲۴ آشنایی با یک پلتفرم فروش آنلاین خودرو ۲۱:۴۷ مبنای اینترنت خبرنگاری اطلاعات وزارت ارشاد است ۲۱:۳۸ ازدواج دیرهنگام چه عواقبی دارد؟ ۲۱:۱۷ اگر کسی این نشانه ها را داشت از او دوری کنید ۲۱:۰۹ حقوق بازنشستگان کی افزایش می یابد؟ ۲۱:۰۱ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۲۰:۴۷ فکر می کنی خونت موریانه داره؟ + نشانه های وجود موریانه در خانه ۲۰:۳۳ میم کوین چیست؟ ۲۰:۲۳ ارزهای دیجیتال جهان را کربن زدایی می‌کنند؟ ۲۰:۰۰ از دولت گلایه مندیم و در جلسات مختلف اعلام نارضایتی کرده ایم ۱۹:۵۴ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۹:۴۸ آخرین وضعیت وام مسکن روستایی ۱۹:۴۴ خوردن جوانه ها خوب است یا بد؟ ۱۹:۴۰ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۹:۳۷ گل تماشایی ستاره جدید پرسپولیس + فیلم ۱۹:۲۷ ادارات منطقه سیستان تعطیل شد ۱۹:۲۷ مادران بخوانند؛ آنچه باید درباره چهاردست و پا راه کودکتان بدانید ۱۹:۱۹ علاقه جالب ابتهاج به ورزش + فیلم ۱۹:۰۵ آسیب های جبران ناپذیر ورزش به مفاصل ۱۹:۰۱ قانون کاهش تورم که تورم را تشدید می کند! ۱۸:۵۷ بیماری «تاکی کاردی» قلب +عوارض و درمان ۱۸:۴۴ آمادگی صددرصدی بانک رفاه برای مشارکت در طرح‌های توسعه ای فولاد مبارکه ۱۸:۳۸ چهره های خلاق و نابغه دنیا چه ویژگی هایی داشتند؟ ۱۸:۳۲ گرمای کم سابقه، واحدهای تولید قارچ را تعطیل کرد / زیان بیش از ۶ هزار تومانی تولید هر کیلوگرم قارچ ۱۸:۱۲ قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه جولای به ۸.۵ درصد رسید ۱۸:۱۰ والدین بخوانند؛این کارها را برای فرزندانتان نکنید ۱۸:۰۶ جاذبه های گردشگری پرتغال و زیبایی های این کشور ۱۸:۰۲ لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر شد! اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودروی پرنده فولکس واگن اخبار خودرو نمونه اولیه فولکس واگن ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۹ ببر پرنده ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس

هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۲۴ با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ٬ هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024 با شعار «عصر جدید، خودروهای جدید»، در شهر پکن امروز آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با عنوان «نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024» (اتوکِینای چین 2024) از 6  تا 15 اردیبهشت 1403 در محل جدید نمایشگاه بین المللی چین (تیانژو) در حال برگزاری است.

نمایشگاه قطعات خودرو و سالن های مرتبط با محصولات جانبی نیز در همان تاریخ ها (6 تا 9 اردیبهشت) در محل نمایشگاه بین المللی چین (جینگانژوانگ) برگزار می شود که فضایی به وسعت کل 230,000 متر مربع را پوشش خواهد داد.
 
در این نمایشگاه 117 مدل خودرو توسط 30 شرکت خودروساز جهان به نمایش در خواهد آمد. امسال این نمایشگاه با تمرکز بر انرژی های نو و با عرضه 278 خودروی برقی در حال برگزاری است.

در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن 2024، شاهد رونمایی از جدیدترین مدل های خودرو، پیشرفته ترین فناوری ها و نوآوری های صنعت خودرو خواهیم بود. خودروهای برقی، هیبریدی، خودران و متصل در صدر توجه بازدیدکنندگان و رسانه ها قرار خواهند داشت.  
 
چری و جک و هونگچی از جمله شرکای تجاری چینی صنعت خودروسازی ایران هستند که در این نمایشگاه جدیدترین محصولات خود را عرضه کرده اند. علاوه بر این برندهای شناخته شده دنیا همچون ب‌ام‌و، بنز، شورولت، هوندا، هیوندای، جگوار، جیپ، کیا، لکسوس، مرسدس بنز، نیسان، پژو، پورشه، رولز رویس ٬تویوتا، ولوو، فولکس واگن در این نمایشگاه حضور پررنگی دارند. 
 
در ادامه این مطلب گزارش تصویری خبرگزاری تسنیم را از اولین روز نمایشگاه خودروی پکن مشاهده کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • فیلم | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!​
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!