Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@15:49:27 GMT

جانی دپ ایرانی کیست؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۲۴۶

جانی دپ ایرانی کیست؟ + عکس

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، حالا هم بدل ایرانی جانی دپ در فضای مجازی صفحه‌ای ایجاد کرده و در این مدت دنبال کنندگان صفحه اش به ۱۲ هزار نفر رسیده است. او این صفحه را حدود ۵ ماه قبل ایجاد کرده و حالا به لطف وایرال شدن ویدیو و تصاویر حضورش در عزاداری‌های امسال به سرعت دنبال کنندگان اش در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته جانی دپ ایرانی مدعی است که برای دیده شدن به عزاداری نرفته است و فیلم را هم دوستان او نگرفته اند. او به یک سایت داخلی گفته که امسال نتوانسته اند موکب برپا کنند، به همین دلیل برای عزاداری به سر کوچه شان رفته بود که ویدیو و تصاویری از او در این مراسم ضبط و منتشر شد.

جانی دپ ایرانی کیست؟

جانی دپ ایرانی، نام کامل اش را امین محمودپور ثالث اعلام کرده است. اما گفته که دوستان و نزدیکان اش او را امین ثالث صدا می‌زنند. بدل ستاره هالیوود گفته که متولد تبریز است و اکنون ۲۹ سال سن دارد.  

در مورد شغل اش هم امین ثالث گفته که دانشجوی انصرافی پزشکی است و در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار‌های مالی است. اما تا پیش از این به مشاوره دادن کنکور مشغول بوده است.

منبع: فرارو لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر جانی دپ اخبار عمومی اخبار مرتبط جانی دپ و امبر هرد دوباره در دادگاه! ۱۴۰۱/۴/۱۹ قصد ازدواج داری، عادات بد ماه های مختلف و بشناس ۱۴۰۱/۵/۱۹ روزی که ۲۴ ساعت نیست ۱۴۰۱/۵/۱۹ جمع آوری دکور «خندوانه» ۱۴۰۱/۵/۱۹ ازدواج دیرهنگام چه عواقبی دارد؟ ۱۴۰۱/۵/۱۹ اگر کسی این نشانه ها را داشت از او دوری کنید ۱۴۰۱/۵/۱۹ آخرین ویدیو ها تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۳:۵۴ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۱:۰۱ میم کوین چیست؟ ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۲۰:۳۳ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۵۴ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۴۰۱/۰۵/۱۹ ۱۹:۴۰ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۱:۳۸ بایدن الان هم دو بحران در سیاست خارجی دارد، سومی هم فروپاشی برجام است ۰۱:۳۴ ببر پرنده؛ خودروی بی نظیر فولکس واگن + فیلم ۰۱:۱۳ اصول ست کردن رنگ لباس با رژ لب ۰۱:۰۲ فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۵۴ چطور در خانه بستنی درست کنیم؟ + دستور تهیه ۰۰:۴۸ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۳۷ نکته مهم برای راه اندازی کسب و کار موفق و متفاوت ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۰۰:۱۱ تابستان هم افسردگی می آورد! + نشانه های افسردگی تابستانی ۰۰:۰۴ فال امروز / فال روزانه شخصی ۲۰ مرداد ۲۳:۵۵ رییسی: ایران هیچگونه تغییر در جغرافیای سیاسی منطقه را نمی پذیرد ۲۳:۵۴ تیم های صنعتی باید قراردادها را منتشر کنند ۲۳:۳۳ ابتهاج به خانه باز می‌گردد ۲۳:۲۷ عوارض خوابیدن با شکم خالی ۲۳:۲۴ اصلاح بخش هایی از دستورالعمل تاسیس، فعالیت و اساسنامه شرکت های مشاور سرمایه گذاری ۲۳:۱۶ امیرعبداللهیان: پیام خود را از طریق اروپا به آمریکا منتقل کرده ایم ۲۳:۱۳ رونالدو کلینیک جدیدش را افتتاح کرد ۲۳:۰۹ قصد ازدواج داری، عادات بد ماه های مختلف و بشناس ۲۳:۰۲ روزی که ۲۴ ساعت نیست ۲۲:۵۶ جمع آوری دکور «خندوانه» ۲۲:۳۲ گفت و گوی وزیر امور خارجه ایران و عمان درباره آخرین تحولات مذاکرات هسته ای ۲۲:۲۹ شکستن قولنج چه عوارضی دارد؟ ۲۲:۲۴ آشنایی با یک پلتفرم فروش آنلاین خودرو ۲۱:۴۷ مبنای اینترنت خبرنگاری اطلاعات وزارت ارشاد است ۲۱:۳۸ ازدواج دیرهنگام چه عواقبی دارد؟ ۲۱:۱۷ اگر کسی این نشانه ها را داشت از او دوری کنید ۲۱:۰۹ حقوق بازنشستگان کی افزایش می یابد؟ ۲۱:۰۱ انقلاب بنیادی در حوزه بنزین؛ سهمیه سوخت به افراد به جای خودرو ۲۰:۴۷ فکر می کنی خونت موریانه داره؟ + نشانه های وجود موریانه در خانه ۲۰:۳۳ میم کوین چیست؟ ۲۰:۲۳ ارزهای دیجیتال جهان را کربن زدایی می‌کنند؟ ۲۰:۰۰ از دولت گلایه مندیم و در جلسات مختلف اعلام نارضایتی کرده ایم ۱۹:۵۴ افزایش حقوق بازنشستگان پذیرفته شد ۱۹:۴۸ آخرین وضعیت وام مسکن روستایی ۱۹:۴۴ خوردن جوانه ها خوب است یا بد؟ ۱۹:۴۰ مردم نگران بدتر شدن وضعیت اقتصادی نباشند ۱۹:۳۷ گل تماشایی ستاره جدید پرسپولیس + فیلم ۱۹:۲۷ ادارات منطقه سیستان تعطیل شد ۱۹:۲۷ مادران بخوانند؛ آنچه باید درباره چهاردست و پا راه کودکتان بدانید ۱۹:۱۹ علاقه جالب ابتهاج به ورزش + فیلم ۱۹:۰۵ آسیب های جبران ناپذیر ورزش به مفاصل ۱۹:۰۱ قانون کاهش تورم که تورم را تشدید می کند! ۱۸:۵۷ بیماری «تاکی کاردی» قلب +عوارض و درمان ۱۸:۴۴ آمادگی صددرصدی بانک رفاه برای مشارکت در طرح‌های توسعه ای فولاد مبارکه ۱۸:۳۸ چهره های خلاق و نابغه دنیا چه ویژگی هایی داشتند؟ ۱۸:۳۲ گرمای کم سابقه، واحدهای تولید قارچ را تعطیل کرد / زیان بیش از ۶ هزار تومانی تولید هر کیلوگرم قارچ ۱۸:۱۲ قیمت مصرف کننده آمریکا در ماه جولای به ۸.۵ درصد رسید ۱۸:۱۰ والدین بخوانند؛این کارها را برای فرزندانتان نکنید ۱۸:۰۶ جاذبه های گردشگری پرتغال و زیبایی های این کشور ۱۸:۰۲ لیگ برتر فوتبال بدون تماشاگر شد! اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جانی دپ اخبار عمومی جانی دپ ایرانی ۱۴۰۱ ۰۵ ۱۹ ۱۴۰۱ ۵ ۱۹ نشانه ها ۲۰ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رضا اصغری افزود: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش  ۵ درصدی داشت.

او با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری‌ انجام گرفته بود گفت: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

او در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی، همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکین از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز سال گذشته ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: سال گذشته در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شد که البته نسبت به سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان خسارت اقتصادی مرگ‌های منتسب به آلودگی هوا در اهواز
  • ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی طی سال گذشته
  • اولین مزایده اموال منقول با عرضه ۷هزار تن چای برگزار شد
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت