Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهریار حیدری» روز پنجشنبه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار فقید ایرنا در افغانستان در سال ۷۷ و تبریک روز خبرنگار افزود: خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرب کرمانشاه در بازتاب اخبار و رویدادها و مسایل منطقه و شناساندن ظرفیت ها عملکردی مثبت داشته و به خصوص امسال نقش ایرنا در اخبار مربوط به بازگشایی مرز رسمی خسروی درخور توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش خبرگزاری ایرنا را در پوشش سفر مقامات کشوری و ارشد نظام به غرب کرمانشاه را نیز مهم دانست و گفت: انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به مرز خسروی و سفر مقامات به این گذرگاه بین المللی و پوشش اخبار مربوط به اربعین نقشی مستقیم و بسیار مهم در اثر گذاری های کلان ایفا می کند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای، تلاش خبرنگاران غرب کرمانشاه را که با وجود محرومیت ها و کمبود تجهیزات و امکانات و محدودیت ها در امر خطیر اطلاع رسانی ایثار می کنند، ستود و گفت: به خصوص خبرگزاری ایرنا کارنامه و عملکرد درخشانی داشته و پیشتازی دفتر ایرنا قصرشیرین در مخابره خبر دستگیری صدام در سال ۸۲ به دنیا گواهی بر این عملکرد درخشان و ارزنده و ظرفیتی بزرگ برای منطقه و اثر گذاری این خبرگزاری است.

وی گفت: فعالیت خبرنگاران وسیله ای برای رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی است و امیدوارم خبرنگاران همواره در این مسیر خطیر برای این رسالت بزرگ و آگاهی بخشی به جامعه بیش از پیش بدرخشند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق، بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که دفتر خبرگزاری ایرنا قصرشیرین از سال ۷۹ تاکنون در امر انعکاس اخبار و اطلاعات شهرستان های سرپل ذهاب و گیلانغرب فعالیت دارد.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی قصرشیرین خبرگزاری ایرنا ایرنا روز خبرنگار صدام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اربعین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی قصرشیرین خبرگزاری ایرنا خبرگزاری جمهوری اسلامی قصرشیرین خبرگزاری ایرنا ایرنا روز خبرنگار صدام کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اربعین خبرگزاری ایرنا غرب کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است

وحید جلال زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در صفحه شختی خود در ویراستی، نوشت: گوئی، تمامیت خواهی و مخالفت خوانی‌های مکرر پارلمان اروپا در خصوص ایران نه مبنای قانونی دارد و نه الزامی برای شورا و اتحادیه اروپا ایجاد می‌کند و نه گوش شنوایی در ایران دارد فقط برای دلخوش کنی صهیونیست هاست.

شایان ذکر است؛ پارلمان اروپا روز پنج‌شنبه با تصویب قطعنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران، حمله پهپادی و موشکی بی‌سابقه به سرزمین‌های اشغالی در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی و هدف قرار دادن ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق را در اوایل ماه جاری میلادی محکوم کرد و خواستار اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تمامیت‌خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست است
  • تمامیت خواهی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش کنی صهیونیست است
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم/اسرائیل وارد جنگ تمام عیار با ایران نمی‌شود
  • کشف بیش از ۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع