Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پایگاه خبری معا فلسطین، تارنمای روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: پس از موافقت عربستان سعودی به استفاده شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی برای عبور از حریم هوایی این کشور، انتظار می‌رفت تا عمان نیز اجازه عبور به هواپیماهای خطوط هوایی اسرائیلی را بدهد اما تاکنون این کشور موافقت خود را در این باره اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه عبری زبان در ادامه نوشته است، عبور هواپیماهای خطوط هوایی اسرائیلی از حریم هوایی عمان زمان پروازها به خاور دور و شرق را کوتاه و در نتیجه هزینه‌های آنها را کمتر خواهد کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: موافقت عمان اهمیت زیادی دارد و ضروری است زیرا بدون آن امکان خروج از حریم هوایی عربستان به سمت اقیانوس هند و سپس به مقاصد مختلف شرق وجود ندارد و تنها راه یا عبور از حریم هوایی یمن است که به دلیل جنگ و نداشتن روابط با این کشور امکان پذیر نیست و یا استفاده از حریم هوایی عمان است.

یدیعوت آحارونوت در پایان نوشته است: اما تاکنون عمان مجوز عبور شرکت‌های اسرائیلی از حریم هوایی خود را نداده است، اما این موضوع در سطح سیاسی و نه در سطح خطوط هوایی با این کشور در حال رسیدگی است.

پیش تر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند که یک شرکت هواپیمایی صهیونیستی موافقت عربستان برای پرواز را دریافت کرده است.

عربستان ۲۴ تیرماه و همزمان با حضور جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سرزمین‌های اشغالی اعلام کرد که حریم هوایی خود را به روی همه شرکت‌های هواپیمایی غیرنظامی باز می‌کند.

یک مقام آمریکایی ۲۳ تیرماه و در آستانه سفر بایدن به عربستان اعلام کرد انتظار می‌رود ریاض حریم هوایی خود را به روی پروازهای رژیم صهیونیستی باز کند.

این مقام آمریکایی اعلام کرد که عربستان به زودی اجازه عبور بدون محدودیت خطوط هوایی اسرائیل از حریم هوایی خود را می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج عمان اسرائیل حریم هوایی خطوط هوایی اسرائیل محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج حریم هوایی خود حریم هوایی خطوط هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو

دریافت 501 KB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های رژیم اسرائیل از فعال شدن سامانه‌های هشدار شلیک موشک در بندر اشغالی ایلات واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 848751 برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه جنگنده

دیگر خبرها

  • موافقت مجدد مقامات سوئد با هتک حرمت قران مجید
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو
  • تصاویر هوایی از جاده ای که از وسط سیل هولناک عربستان عبور می کند | ویدئو
  • حمله هوایی اسرائیل به جنوب لبنان
  • در حمله به اسرائیل، از لایه پدافندی ناتو عبور کردیم 
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ