Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:13:14 GMT

رهاورد ۱۸ هزار میلیارد تومانی سفر دولت به دیار کریمان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۶۲۸

رهاورد ۱۸ هزار میلیارد تومانی سفر دولت به دیار کریمان

جعفر رودری روز .....  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مصوباتی که تا این مرحله داشتیم عمدتا از منابع مختلف تامین اعتبار می شود.

وی اظهار داشت: بخشی از آن از محل بودجه دولت و بخشی تهاتر نفت و بخشی نیز مربوط به کمک و مساعدت بنگاه های اقتصادی و مسئولیت اجتماعی آنان است و عمدتا پروژه های بزرگ نیمه تمام با پیشرفت بالای ۵۰ درصد مورد نظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: پروژه های دارای ردیف و کد بودجه ای که اینک در بودجه دارای جایگاه هستند مورد توجه قرار دارند که این موارد در سطح ملی مشخص شده اند و اولویت ها در استان تبیین و در جلسات مختلف پالایش و در نهایت اولویت های استان مطرح شده است.

وی ادامه داد: مهمترین مصوبات در حوزه زیرساخت ها بوده که این پروژه ها بخش های مختلفی شامل راه‌های مواصلاتی اصلی، تامین آب، آموزش و دانشگاه ها، حوزه فرهنگ و هنر و بهداشت و درمان را در برمی‌گیرد.

رودری بیان کرد: برخی مصوبات جنبه اعتباری و پولی ندارند، بلکه جنبه تسهیلگری برای حضور فعال‌تر بخش خصوصی و پیشبرد برنامه های استان به نحو موثرتری داشته اند.

وی اظهارامیدواری کرد که با تصویب این پروژه ها و اعتبارات شاهد توسعه مناسبی در بخش های دارای اولویت استان کرمان باشیم.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

برچسب‌ها سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان کرمان دولت سیزدهم پروندهٔ خبری دیار کریمان میزبان سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان کرمان دولت سیزدهم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان کرمان دولت سیزدهم استان کرمان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رییس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رییسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رییس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • کاهش نرخ بی‌کاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • پیشرفت پروژه‌های آبی کردستان به تعامل تمامی واحدها بستگی دارد
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند