Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین اردوی تیم ملی بوکس جوانان حال و روز خوبی ندارد. اردوی تیم ملی تحت تأثیر مرگ محمدامین روستایی قرار گرفته و اعضای تیم شرایط سخت و عجیبی را تجربه می‌کنند. مرتضی سپهوند که از قهرمانان بنام تیم ملی بوکس است و به‌عنوان مربی تیم در اردو حضور دارد، حالا در شرایط عجیبی قرار گرفته است: «فشارم خیلی بالا رفته، اصلاً توان حرف زدن و راه رفتن را ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌دانم چه بلایی سر ما آمد اما این را خوب می‌دانم که نتوانستیم از امانت مردم خوب نگه‌داری کنیم.» سپهوند حادثه‌ای که باعث مرگ محمدامین روستایی شد را هم اینگونه شرح می‌دهد: «تمرین تیم در روز تاسوعا بود که اصلاً حادثه‌ای رخ نداد.

تیم تمرین مرور فن داشت و اصلاً مشتزنی انجام نشد که ضربه‌ای به سر او وارد شود. البته کسی که وارد بوکس می‌شود خوب باید همه این موارد را در نظر بگیرد اما واقعاً مرگ این بوکسور ربطی به تمرین و وارد شدن ضربه نداشت. او تمرین مرور فن را انجام داد و بعد از تمرین به سرپرست تیم و آقا رضا سرمربی تیم گفته که حالش خوب نیست. ظاهراً آقا رضا مهدی‌پور هم گفته که آبی به سر و صورتش بزند شاید حالش بهتر شد اما وقتی محمد امین در حال بازگشت به نزد بچه‌ها بود دیدیم که تعادل ندارد و بلافاصله به اورژانس زنگ زدیم.»
سپهوند که شرایط خوبی هم برای حرف زدن نداشت، ادامه داد: «اورژانس زیر ۷ دقیقه رسید اما تا این مدت تقریباً هوشیاری‌اش را از دست داده بود. تا پیش ما رسید، روی رینگ دراز کشید که دو تا دستکش زیر سرش گذاشتیم و کفش‌هایش را در آوردیم اما از حال رفته بود. بلافاصه با اورژانس به بیمارستان اعزام شد اما بلافاصله کد ۹۹ اعلام شد و پزشکی که در بیمارستان بود اعلام کرد که روستایی دچار سکته مغزی شده اما باید منتظر اظهارنظر رسمی پزشک بمانیم ولی با اطمینان می‌گویم که ضربه‌ای به او در حین تمرین وارد نشد.»
قهرمان نامی بوکس ایران درباره آخرین وضعیت تیم گفت: «متأسفانه تیم شرایط خوبی ندارد. این بچه امانت بود و ما نتوانستیم خوب از این امانت نگهداری کنیم. تا به حال در دوران ورزشی خود چنین وضعیتی را ندیده بودم. وقتی خبر آمد که او فوت شده انگار دنیا سر ما خراب شد. همه ما با هم مردیم و نمی‌دانیم چه باید بکنیم.»

کد خبر 697040 منبع: ایران برچسب‌ها بوکس خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بوکس خبر مهم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال

فدراسیون بوکس ایران، از لوگوی رسمی و جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، پس از برگزاری نشست‌های کارشناسی و ارائه طرح‌های مختلف از سوی کارشناسان و طراحان، لوگوی فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران پس از ۳۵ سال تغییر کرد.

با تایید "سیدروح‌الله حسینی"، رئیس فدراسیون بوکس ایران، از این پس طرح جدید به عنوان لوگوی رسمی فدراسیون بوکس شناخته می شود و در مکاتبات، کارها و برنامه‌های رسمی فدراسیون از آن استفاده خواهد شد.

لوگوی قدیمی فدراسیون بوکس

لوگوی جدید فدراسیون بوکس

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) تغییر رسمی لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال + عکس
  • تغییر لوگوی فدراسیون بوکس بعد از ۳۵ سال
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن | علت عجیب تر این اتفاق !
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند