Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر لقمانی دبیر هیات فوتبال بابلسر گفت: پس از کارشناسی‌های فراوان که با حضور پاشنا سرپرست هیات فوتبال بابلسر و جمعی از پیشکسوتان و نام آوران فوتبال این شهرستان و حاصل بیش از ۱۰۰ ساعت جلسه و بحث و تبادل نظر پیرامون بررسی نزدیک به ۱۰ پیشنهاد رسیده در خصوص مدیریت تیم شهدا جهت حضور قدرتمند در مسابقات فوتبال لیگ دو کشور، تصمیماتی گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: در پایان این نشست‌ها تصمیم گرفته شد، پیمان منیری که سابقه مدیریت تیم رایکا بابل را در لیگ یک فوتبال کشور داشته تیم شهدا را به صورت مدیریت و قراردادی دوساله ۲ ساله در اختیار بگیرد.

دبیر هیات فوتبال بابلسر گفت: بر اساس این قرارداد، چنانچه در این مدت اگر تیم فوتبال شهدا به دسته بالاتر صعود و یا به دسته پایین‌تر سقوط کند، پیمان منیری موظف است امتیاز یک تیم دسته دوم کشور را به هیات فوتبال و مردم شهرستان بابلسر واگذار کند. همچنین علاوه بر آن در صورت صعود به دسته یک کشور مبلغی معادل ۳۰ درصد ارزش افزوده لیگ یک به هیات فوتبال بابلسر پرداخت کند.

لقمانی افزود: منیری همچنین موظف به پرداخت نزدیک به یک میلیارد تومان بدهی بجا مانده از مدیریت قبلی شهدا شده است و بابت حسن انجام کار نیز مبلغ ۱۰ میلیارد تومان ضمانت اجرایی به هیات فوتبال بابلسر واگذار شد.

تیم شهدا با کادر و مدیریت جدید کار خود را از ۱۹ مرداد ماه آغاز و تمرینات رسمی خود را از روز جمعه ۲۱ مردادماه در زمین شهید علیزاده بابلسر شروع خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات فوتبال بابلسر شهدای بابلسر لیک 2 فوتبال هیات فوتبال بابلسر تیم شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با هفته سلامت، کارکنان سپاه شهدا و رده‌های تابعه در ارومیه، مسیر سیرداغی تا حیدرلو را کوهپیمایی کردند.

این برنامه با همت بسیج جامعه پزشکی و معاونت های سلامت و دفاع زیستی و تربیت بدنی سپاه شهدا آذربایجان غربی و با شعار هفته سلامت «اصلاح‌ سبک زندگی برای پیشگیری از بیماری‌های دیابت، فشار خون، سرطان و بیماری های قلب عروقی» برگزار شد.

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • فیلم| آخرین وضعیت از گورهای دسته جمعی بیمارستان ناصر
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان