Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تویسرکان بر ضرورت تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تویسرکان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حسین افشاری در نشست بررسی وضعیت ورزش شهرستان تویسرکان ضمن تبریک انتصاب علی حقیقی به‌عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: امیدواریم با این انتصاب دریچه‌ای از امید به روی ورزش و جوانان استان باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی روز گذشته پیگیری امورات شهرستان در دستگاه‌های اجرایی استان انجام شد، گفت: باتوجه‌به اهمیت موضوع ورزش و حوزه جوانان تصمیم بر این شده که نشست با مدیرکل محترم، معاونین و مدیران ستادی به‌صورت میدانی در شهرستان انجام شود.
فرماندار تویسرکان ضمن قدردانی از زحمات رئیس ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان، گفت: امیدواریم در توسعه زیرساخت‌های ورزشی با حمایت نماینده مردم شهرستان و استاندار محترم پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را به نتیجه برسانیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان طی روزهای اخیر و ایجاد روحیه شادی و نشاط در بین جامعه ورزش و جوانان شهرستان، گفت: لازمه تداوم این مهم باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی شهرستان فراهم‌سازی بستر خوابگاه ورزشی است.
افشاری با بیان اینکه پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه ورزش در بحث اعتبارات استانی موردتوجه قرار گرفته است، گفت: خوشبختانه نماینده محترم نیز از محل اعتبارات در اختیار ۱.۵ میلیارد تومان به حوزه ورزش و جوانان اختصاص داده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج در شهرستان با رؤسای بانک‌های عامل جلساتی انجام شده است، گفت: خوشبختانه باتوجه‌به آمار موجود مبالغ قابل‌توجهی به زوجین جوان پرداخت شده است.
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در برنامه استقبال از مدال‌آوران شهرستان قابل‌تقدیر است، گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی، حمایت استاندار محترم و امام‌جمعه بتوانیم بهتر از گذشته فعالیت کنیم.

حسین بحیرایی

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان فرماندار تویسرکان حسین افشاری فرماندار تویسرکان شهرستان تویسرکان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم