Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: دو نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در حین انجام ماموریت آسمانی شدند. - اخبار استانها -

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به آسمانی شدن دو مامور نیروی انتظامی در دلیجان اظهار داشت: ظهر روز چهارشنبه ماموران ایست و بازرسی شهرستان دلیجان ‌حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مشکوک و به راننده دستور توقف می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده به ایست مامورین توجهی نکرده و به سمت اصفهان متواری می‌شود که در حین تعقیب و گریز این خودرو و در پی یک سانحه دو همکار عزیز ما سروان مظفر مرشدی مرام و استوار یکم محمد احمدی به لقاء الله پیوسته و آسمانی شدند.

مفخمی شهرستانی تصریح کرد: این ضایعه بزرگ را به خانواده این دو عزیز سفر کرده تبریک و تسلیت گفته و از  درگاه خداوند متعال برای آنها غفران الهی و برای خانواده این عزیزان صبر و اجر مسئلت داریم.

شهادت یکی از کارکنان نیروی انتظامی هرمزگان در درگیری با قاچاقچیانماجرای آخرین عکس یادگاری 3 فرمانده در دمشق/ شهادت سردار همدانی به روایت سردار اسدی

این درحالیست که عصر روز گذشته سرهنگ"مجتبی جمالی "فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از شهادت دوتن از کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان دلیجان در عملیات مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر دراین شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتظامی شهرستان دلیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان