Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:52:59 GMT

وزیر ورزش به ریگان و فهرج سفر می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۸۸۷۷

وزیر ورزش به ریگان و فهرج سفر می کند

میثم پاریزی در گفتگو با خبرنگار مهر از سفر وزیر ورزش به شهرستان‌های فهرج و ریگان در شرق کرمان خبر داد و گفت: این سفر به عنوان نماینده رئیس جمهور عصر امروز به این شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور در شورای اداری و بررسی وضعیت این شهرستان در دستور کار ویژه قرار دارد.

وی افتتاح پروژه‌هایی مانند مجتمع آب گنبکی، بررسی وضعیت جاده ریگان به جاسک و مجتمع ورزشی امام علی (ع) از جمله برنامه‌های وزیر ورزش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاریزی ادامه داد: سفر به فهرج نیز روز جمعه انجام می‌شود و بررسی وضعیت ورزشگاه شهید سلیمانی، طرح‌های کشاورزی و عمرانی و دیدار با مردم و نخبگان در دستور کار وزیر ورزش خواهد بود.

کد خبر 5560570

منبع: مهر

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان فهرج ریگان محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه تاسوعا و عاشورا روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • بررسی کمبود شیرخشک در داروخانه ها
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران