Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور با توجه به افرایش 150 درصدی هزینه ها، پیشنهاد داد یا کرایه های حمل مسافر 50 درصد افزایش یابد و یا ناوگان عمومی از پرداخت عوارض آزادراهی معاف شود.

به گزارش تین نیوز، این درخواست در نامه ای به وزیر راه و شهرسازی مطرح و طی آن عنوان شده است: از ابتدای سالجاری کلیه اجناس و لوازم یدکی افزون بر 150 درصد و برخی کالاها و خدمات دولتی مربوط به سازمان ها و وزارتخانه ها نیز بیش از 150 درصد و گاهی تا 300 درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این نامه تاکید شده است: با توجه به این که در سنوات گذشته نیز نرخ حمل و نقل به صورت کامل دریافت نشده و از جیب راننده و مالکان تخفیف و یا یارانه به مسافران پرداخت شده است و نرخ حمل و نقل هنوز تا رقم واقعی فاصله زیادی دارد ولی به منظور همراهی با مردم و همچنین در راستای سیاست های دولت؛ در این مرحله، درخواست می شود یا نرخ کرایه ها 50 درصد افزایش یابد و یا خودروهای عمومی از پرداخت عوارض آزاد راهی معاف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرداخت عوارض آزادراهی تین وزیر راه و شهرسازی وزارتخانه مسافران حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی حمل و نقل جاده ای کرایه حمل و نقل عمومی عوارض آزاد راهی پرداخت عوارض آزادراهی ناوگان عمومی جاده ای سواری کرایه بین شهری کرایه حمل مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها شارژ مالی شدند

 به گزارش تابناک، در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور، باشگاه استقلال امروز (سه شنبه) بخشی از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد. علی خطیر در جلسه ای که با مدیران هلدینگ خلیج فارس داشت از آنها درخواست کرد در آستانه بازی حساس استقلال و تراکتور بخشی از قراردادهای مرلبان و بازیکنان این تیم پرداخت سود. این درخواست علی خطیر مورد موافقت مدیران مالک جدید باشگاه استقلال قرار گرفت و امروز ۱۵ ذرصد از مبالغ قرارداد آبی پوشان را به حساب آنها واریز کرد.

قرار است در صورت پیروزی استقلال مقابل تراکتور پاداش ویژه‌ای به آبی‌پوشان پرداخت شود. تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست‌پنحم لیگ برتر فوتبال چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ میهمان تراکتور است. آبی‌پوشان با ۵۳ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و چهارم جدول جای دارند.

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • توضیحات صحرایی درباره کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان