Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امام‌جمعه»، «فرماندار» و « فرمانده سپاه نهاوند» در پی اهانت یکی از سران فتنه به ساحت مقدس سردار شهید همدانی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش خبرنگار برنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهاوند در بیانیه مشترک «امام‌جمعه»، «فرماندار» و « فرمانده سپاه نهاوند» آمده است:

بسم الله الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

سردار همدانی و شهدای گران‌قدر مدافع حرم و امنیت کشور با شهادت عزتمند و به سعادت ابدی خود دست یافتند و ما را نیز از آسیب‌ها و بلایای کفر و تکفیر در امان نگاه داشتند

سردار پرافتخار شهید همدانی؛ فرمانده اصلی مقابله با فتنه 88 و داعش بود؛ ایشان در زمان حمله داعش به حرمین شریفین با احساس تکلیف و لبیک‌گویی به فرمان امام خامنه‌ای پا به عرصه گذاشت و همراه با سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد با کفر و تکفیر مجاهدانه تلاش کرد و سوریه را از سقوط حتمی نجات داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل بغض فتنه گران از شهید همدانی روشن است و اگر نبود رشادت‌ها و جانبازی‌های سردارانی همچون حاج حسین همدانی کشور را سال‌ها غرق در آشوب و آتش می‌کردند.

عاشورا در تمام تاریخ بشریت ندای مظلومیت آل الله (ع) و پیروزی خون حق بر شمشیر ظلم و ستم است و حالا در عاشورای ۱۴۰۱ ه.ش، فتنه گران از خواب قطبی دوباره سر برآورده و همراه با داعش و آمریکا، علیه آن شهید عزیز، کینه خود را نشان می‌دهند.

اینجانبان ضمن محکوم‌کردن سخنان بی‌ادبانه و سخیف یکی از سران فتنه به مقام رفیع شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص سردار شهید حاج حسین همدانی، تقاضای برخورد قانونی با این عنصر فتنه‌گر را از مراجع ذی‌صلاح داریم.

باشد که شهدای گران‌قدر شفیع روز قیامت ما باشند.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی

امام جمعه نهاوند

ضرغام احمدوند

فرماندار شهرستان نهاوند

سرهنگ پاسدار علی مختاری

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند

 

حسین بحیرایی

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه نهاوند فرماندار نهاوند فرمانده سپاه ناحیه نهاوند شهید همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی یادواره سرداران و شهدای سنگر سازان بی سنگر تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

امام جمعه مرند در این مراسم با اشاره به از جان گذشتگی‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس مدرسه‌ای بود که به همه یاد داد هستند کسانی که بدون توجه به مدرک و سواد خود، خالصانه برای دفاع از اسلام و انقلاب و میهن خود را فدا کردند.

حجت الاسلام نعمت زاده ادامه داد: اقدامات جهادگران در هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند و حیاتی بود به گونه‌ای که در بسیاری از پروژه‌ها سریع و شگفت انگیز عمل میکردند که با هیچ عقل و منطقی سازگار نبود.

وی در ادامه به وضعیت فرهنگی جامعه اشاره و تاکید کرد: علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان، باید اخلاق، منش و رفتار این شهیدان نیز به جوانان جامعه انتقال داده شود.

امام جمعه مرند در ادامه ولایت پذیری را یکی از راه حل‌های مهم بسیاری از مشکلات جامعه عنوان و اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی را بعنوان الگوی واقعی ولایت پذیری بود به همین دلیل تمامی کار‌ها و اقدامات ایشان در راستای جلب رضایت خدا و ولایت بود و همین امر موجب جاودانه شدن این انسان شد.

تیپ مهندسی رزمی ۵۷ فجر جهاد سازندگی شهرستان مرند در دوران دفاع مقدس ۲۸ شهید از جمله سردار شهید حاج محمدحسن کسایی و سردار حاج بهروز پورشریفی را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • معلم شهید پس از ۳۹ سال به میهن بازگشت/جزئیات تشییع پیکر در ورامین
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • تشییع باشکوه پیکر شهید معلم در ورامین برگزار می شود
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت