Web Analytics Made Easy - Statcounter

برزیل نمی‌خواهد بازی معوقه مقدماتی جام جهانی مقابل آرژانتین را پیش از جام جهانی قطر انجام دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، تیم ملی فوتبال برزیل همراه با آلبی سلسته، هر دو به راحتی به جام جهانی قطر ۲۰۲۲ راه یافتند. بازی دو تیم در دور مقدماتی جام جهانی در سائوپائولو پس از ۶ دقیقه متوقف و در ادامه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات بهداشتی برزیل به شرکت چهار بازیکن آرژانتینی که به ادعای آنها قوانین قرنطینه را نقض کردند، اعتراض داشتند و به همین دلیل در اتفاقی عجیب با ورود به زمین اجازه برگزاری بازی را ندادند تا این دیدار لغو شود ولی هر دو تیم توانستند در پایان جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند و این دیدار تاثیری در سرنوشت دو تیم ندارد.

فیفا هر دو تیم ملی را جریمه کرد و اصرار دارد که مسابقات مقدماتی باید تکمیل شود. با این حال فیفا هیچ تاریخی برای این بازی تعیین نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این بازی در ماه سپتامبر برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال برزیل و اتحادیه فوتبال آرژانتین این پرونده را به دادگاه عالی ورزش بردند ولی دادگاه عالی ورزش نیز رای به برگزاری بازی داده است.

ادنالدو رودریگز، رئیس فدراسیون فوتبال برزیل گفت که تیم ملی این کشور به دلیل خطرات ناشی از مصدومیت و محرومیت نمی‌خواهد این مسابقه را دو ماه مانده به جام جهانی برگزار کند. ما با فیفا تماس خواهیم گرفت تا این مسابقه برگزار نشود. تمام تلاشم را می کنم تا به درخواست کادر مربیان خود پاسخ دهم. اولویت ما کسب ششمین جام جهانی در قطر است.  اگر بازیکنی در این دیدار کارت بگیرد ممکن است جام جهانی را از دست بدهد. به همین دلیل ما عقیده داریم این دیدار تشریفاتی برگزار نشود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل جام جهانی دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مهر، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب