Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@08:40:54 GMT

اتصال همه ابزارهای پرداخت به پرونده مالیاتی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۹۷۰۳

اتصال همه ابزارهای پرداخت به پرونده مالیاتی

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهران محرمیان گفت: در حال حاضر هشت میلیون ابزار پرداخت در کشور فعال است که همگی به پرونده مالیاتی متصل هستند و سازمان امور مالیاتی اقدامات لازم را برای رسیدگی به این پرونده‌ها انجام خواهد داد.

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی افزود: اتصال ابزار‌های پرداخت به پرونده‌های مالیاتی از دو طریق انجام شد؛ تعدادی از ابزار‌های پرداخت با هدایت صاحبان این ابزار‌ها در سایت سازمان امور مالیاتی به پرونده مالیاتی متصل شدند و تعدادی هم که این اتصال از سوی صاحبان آن‌ها انجام نشد عملیات قطع و غیرفعال شدن این ابزار‌ها از شبکه پرداخت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محرمیان افزود: اتصال کارت‌خوان‌ها و درگاه‌های پرداخت اینترنتی پس از دو سال همکاری بسیار خوب شبکه پرداخت، مردم محترم، سازمان امور مالیاتی و همکاران بانک مرکزی میسر شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتصال تعداد محدودی از ابزار‌های پرداخت به شبکه پرونده‌های مالیاتی باقی‌مانده است که این ابزار‌ها مربوط به مشاغل حساس مانند بیمارستان یا امثال آن‌ها هستند که در این زمینه نیز با سازمان امور مالیاتی برای تعیین تکلیف آن‌ها مکاتبه شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج کارتخوان ها درگاه های پرداخت مالیات پرونده مالیاتی محرم عاشورا روز خبرنگار محمود صارمی ماهواره خیام هوشنگ ابتهاج سازمان امور مالیاتی ابزار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه لقمانی گفت: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و برای خودرو حامل هیزم قاچاق نیز، حکم به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال معادل ارزش هیزم قاچاق صادر کرد و در مجموع متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. محکوم شد.

لقمانی گفت: شعبه همچنین مالک هیزم های قاچاق را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093336

دیگر خبرها

  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • درخواست اجرایی شدن معافیت تولیدکنندگان از پرداخت ارزش افزوده در منطقه آزاد ارس
  • نگاهی به وظایف نظارت فنی در سازمان اوقاف
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • هرگونه استعلام تفکیک اراضی در سامانه استعلامات ثبتی انجام شود
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد