Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیران و مقامات استان همدان با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن محکوم کردن توهین یکی از سران معلوم الحال فتنه ۸۸ به سردار حاج حسین همدانی و شهدای مدافع حرم، خواستار برخورد جدی و سریع دستگاه‌های مربوطه با این جریان برانداز و معاند شدند.

در این بیانیه آمده با اشاره به ترجمه آیه هشت سوره مبارکه صف، آمده است: کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (و طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را هر چند کافران خوش ندارند کامل و محفوظ خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تصریح شده، نگارش جملاتی توهین‌‏آمیز از سوی یکی از سران فتنه و معلوم الحال که سال هاست خود را ملعبه دست بدخواهان نظام کرده به راستی قلب میلیون‌ها انسان مومن و آزاده را به درد آورده است.

در ادامه بیانیه مشترک مدیران استان همدان آمده است: صدور چنین بیانیه‌‏ای (بیانیه یکی از سران فتنه)، بیانگر تداوم کینه جریان برانداز و معاند در فتنه ۱۳۸۸ نسبت به هوشیاری و دلیری شهید همدانی در مدیریت بحران فتنه ۸۸ است.

این بیانیه می‌افزاید: سردار همدانی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ، موسس سپاه استان همدان که ۲ نشان فتح از فرمانده کل قوا دریافت کرده بود از خرداد ۸۸ نبض اعتراضات خیابانی را در دست گرفت و با تلاشی جهادگونه این بحران را مدیریت کرد و تمام تلاش خود به کار بست تا صف مردم را از آشوب‌گران جدا کند و در نهایت با روشنگری‌های این شهید عزیز، مردم در نهم دی به میدان آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

در ادامه این بیانیه تصریح شده، ساختار جملات و ادبیات به کار رفته در این بیانیه بار دیگر فتنه انگیزی‌های وی را در سال ۸۸ تداعی می‌کند که مانند بیانیه‌های پیشین موسوی، این بار غیر از اهانت به عاشورا و حمایت از آشوب‌طلبان، به حمایت از داعش و حفاظت غیرمستقیم از منافع رژیم صهیونیستی می‌پردازد.

در بیانیه مدیران استان همدان افزوده شده، طرح ادعا‌هایی مانند جانشینی موروثی، اکنون آنقدر مضحک است که حتی دیگر سلطنت طلب‌ها و منافقان هم دریافته‌اند که نمی‌توانند با چنین القائاتی ذهن جامعه ایرانی را نسبت به واقعیت منحرف سازند.

این بیانیه می‌افزاید: به نظر می‌رسد انزوا، پریشان‌حالی و درماندگی موسوی، حیات سیاسی او و هوادارانش را چنان به بن‌بست کشانده که با این حجم از اهانت به مقدسات سعی در بازگرداندن جایگاه از دست‌رفته خود و هوادارانش را دارد.

"این بیانیه غیر از نمایش یک سقوط کامل و بی‌حد و مرز برای موسوی، آزمون بسیار بزرگی را پیش پای برخی چهره‌های سیاسی قرار می‌دهد".

در ادامه بیانیه مشترک مدیران استان همدان آمده است: عدم مرزبندی صریح و مشخص با چنین اقدامی، خط بطلانی بر صداقت گفتار آن‌ها خواهد بود. اکنون که قریب به ۱۳ سال از روز‌های پرالتهابی که سردمداران فتنه باعث و بانی آن بودند می‌گذرد و در شرایطی که نظام طیبه جمهوری اسلامی با صرف نظر از مجازات قانونی سران فتنه رویکردی رافت‌آمیز داشته و در طول سال‌های اخیر نیز از محدودیت آن‌ها کاسته، اما به نظر می‌رسد که معاندان سعی دارند با برجسته‌سازی موضوعات مرتبط با سردمداران فتنه، شرایط سیاسی و اجتماعی را دچار تنش کرده و منافع خود را از این طریق تامین کنند.

در این بیانیه تصریح شده، در خوش‌بینانه‌ترین حالت به نظر می‌رسد که سردمداران فتنه، همانند سال ۸۸، این بار نیز ملعبه دست جریان‌های سلطنت‌طلب و منافقان شده و در این صحنه‌گردانی، اسیر گردابی از جهل و عناد شده‌اند که هر روز بیشتر در آن فرو خواهند رفت.

در خاتمه بیانیه آمده است: "اینجانبان با محکوم کردن سخنان سخیف و بی ادبانه موسوی به مقام رفیع شهدای مدافع حرم به ویژه حبیب دل‌ها سردار حاج حسین همدانی، از مسئولان نظام تقاضا داریم با هتاکی این عنصر فتنه‌گر برخورد قانونی صورت پذیرد"

این بیانیه به صورت مشترک از جانب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، استاندار، نمایندگان استان در مجلس خبرگان رهبری، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، رییس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه انصارالحسین، فرماندهی ارشد آجا در استان و فرماندهی انتظامی استان همدان صادر شده است.

امروز(پنج‌شنبه) هم  تجمع اعتراضی ملت امام حسین (ع) با عنوان اعتراض به لجن پراکنی سردمداران فتنه ۸۸ و در دفاع از سردار سرافراز شهید حاج حسین همدانی ساعت ۱۱ در میدان امامزاده عبدالله  همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهید مدافع حرم بیانیه مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

دیگر خبرها

  • عوامل حمله تروریستی در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • چین رزمایش دریایی ۹ روزه برگزار می‌کند
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از طرح «نور» را امضا نکردند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو