Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:45:59 GMT

۱۵ درصد تعهد اشتغال مددجویان خراسان‌شمالی محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۱۹۷۴۰

۱۵ درصد تعهد اشتغال مددجویان خراسان‌شمالی محقق شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجید الهی راد روز پنجشنبه در بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنای خراسان شمالی که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، اظهار داشت: این میزان از تسهیلات برای حدود ۱۷۰ طرح اشتغالزا در بخش های کشاورزی، خدمات، حوزه فرش و صنعت در قالب قرض الحسنه با سود چهار درصد و بازپرداخت هفت ساله پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سقف این تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومان و بنا به اهمیت نوع طرح است که از طریق بانک های عامل استان به نیازمندان پرداخت می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از چهار هزار فرصت شغلی با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای مددجویان این نهاد حمایتی در خراسان شمالی ایجاد و ۱۰۰ درصد اعتبارات در این حوزه جذب شد.

توزیع بیش از ۲ هزار لوزام خانگی بین نیازمندان 

الهی راد در ادامه بیان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۲۵۴ قلم مورد وسایل ضروری شامل یخچال، بخاری و کولر بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

وی اظهار داشت: اقلام توزیع شده شامل یکهزار و ۲۰۰ دستگاه بخاری به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۲۲۰ دستگاه یخچال به ارزش یک میلیارد و ۳۴ میلیون تومان و ۸۳۴ دستگاه کولر به ارزش سه میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی تصریح کرد: سال گذشته نیز ۶ هزار و ۴۰۰ قلم لوزام خانگی شامل یخچال، بخاری، آبگرمکن و کولر به ارزش ۱۸ میلیارد تومان بین مددجویان زیر پوشش این نهاد توزیع شد.

گفت: این کالاهای ضروری و مورد نیاز خانواده های تحت حمایت با نیاز سنجی و بر اساس اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام از محل اعتبارات دولتی و کمک افراد خیر تامین شده است.

بیش از ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی حدود ۱۱۲ هزار نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

خراسان شمالی از نظر سرانه درآمد خانوار، در ردیف آخرین استانهای کشور قرار دارد.

این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

برچسب‌ها بجنورد روز خبرنگار کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد روز خبرنگار کمیته امداد امام خمینی بجنورد روز خبرنگار کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی خراسان شمالی کمیته امداد امام خمینی میلیون تومان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در استان کرمانشاه ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مختار احمدی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته در حوزه اشتغال و کارآفرینی سند اشتغال با برش شهرستانی و دستگاهی تدوین شد.

وی افزود: بر اساس همین سند اشتغال ایجاد ۳۴ هزار و ۵۱۷ فرصت شغلی به‌صورت ناخالص برای استان تدوین شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد ثبت و ضبط می‌شود، خاطرنشان کرد: در پایان سال گذشته ۴۵ هزار و ۵۶۰ نفر (بیش از تعهد) در سامانه رصد شغل ثبت شده بود.

احمدی اضافه کرد: با صحت‌سنجی تدوین سند اشتغال، ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده ایجاد شده است.

وی هدف‌گذاری ایجاد اشتغال امسال را ۲۶ هزار و ۲۴۷ نفر اعلام و تصریح کرد: توجه امسال دولت بیشتر روی اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، به نحوی که هر استان باید ۱۴.۴ درصد اشتغال سال ۱۴۰۳ را به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص دهد.

کد خبر 750033

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز