Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسى کل کشور با انتقاد از کاغذبازی برخی دستگاه‌ها گفت: متاسفانه به دلیل همین کاغذبازی‌ها بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری ندارند و باید مسئولان استانی به این موضوع توجه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومى سازمان بازرسى کل کشور، ذبیح الله خدائیان در جریان سفر به استان کرمانشاه در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان با اشاره به اینکه رئیس قوه قضاییه روى مسائل اصلى جامعه و دغدغه‌هاى مردم دست می‌گذارد از اجرای مو به موى سند تحول قضایى خبر داد و بیان کرد: یکى از اقدامات خوب این دوره ارتباط با مردم و حضور در استانهاست که به جد در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وى با بیان اینکه سازمان بازرسى بر اساس وظیفه ذاتى خود مبنى بر اجرای صحیح قوانین و نظارت بر حسن جریان امور مکلف شده مسایل و مشکلات استان‌ها را رصد و پیگیری کند؛ تاکید کرد: در این راستا قوانین اجرا نشده را احصاء و اقدامات قانونى لازم را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان بازرسى کل کشور با بیان اینکه دستگاه قضایى و سازمان بازرسى کمک به تولید و اشتغال در جامعه است، از فعالیت ستاد اقتصاد مقاومتى در مجموعه‌های قضایی در سطح استان‌ها خبرداد و گفت: قوه قضاییه و سازمان بازرسی به دنبال این است که مسائل و مشکلات مربوط به واحدهای تولیدی را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کند تا از تعطیلی واحدها جلوگیری شود.

وی با انتقاد از کاغذبازی برخی دستگاه‌ها تاکید کرد: متاسفانه به دلیل همین کاغذبازی‌ها بسیاری از سرمایه گذاران تمایلی به سرمایه گذاری ندارند و باید مسئولان استانی به این موضوع توجه کرده و از مانع تراشی و سنگ اندازی پیش پای سرمایه گذاران خودداری کنند.

 خداییان از رصد پروژه‌هاى راکد خبر داد و اظهار کرد: سازمان بازرسی به دنبال این است که پروژه‌ها به موقع به نتیجه برسند.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز با اشاره به معضل بیکاری در این استان گفت: ما در گاز، نفت و معادن جز کشورهای اول هستیم و سزاوار نیست جوانان بیکار بوده و برخی از کارخانه‌ هایمان فعال نباشند.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌‌ها باید جوانان را حمایت کنند، تصریح کرد: باید زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بازرسى کل کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ،مستوفی، سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی افزود: سال گذشته از ۴۲ هزار سوت زنی مالیاتی که در سامانه سوت زنی ثبت شده بیش از ۷۰ درصد آن متعلق به حوزه فعالیت پزشکی بوده است.

مستوفی گفت: ازاین گزارش‌ها حدود ۱۰ هزار تخلف با بازدید میدانی به تایید رسید و اطلاعات آن به سازمان نظام پزشکی ارسال شد تا سازمان برابر با ضوابط قانونی با این موارد برخورد کند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی خاطر نشان کرد: عمده گزارش‌های ثبت شده مربوط به اخذ وجه به وسیله کار و عدم استفاده از کارتخوان بوده است.

وی افزود سازمان مالیاتی نسبت به احصا کارت‌هایی که پزشکان به جای کارتخوان از آن برای دریافت وجه استفاده می‌کردند، اقدام کرده و از این اطلاعات برای محاسبه مجموع درآمد این پزشکان و محاسبه مالیات استفاده می‌شود.

مستوفی گفت : علاوه بر این تخلفات موجب می‌شود تا برخی از پزشکان از امکان مشوق‌های مالیاتی ماده ۱۰۰ محروم شوند.

سرپرست مرکز بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی همچنین درباره موضوع ممنوع الخروجی مدیر عامل یکی از بانک‌های خصوصی به دلیل ارائه ندادن اطلاعات تراکنش‌های مشکوک بانکی فعالان اقتصادی به سازمان امور مالیاتی افزود: هماهنگی لازم با اعضای هیئت مدیره این بانک انجام شده و اطلاعات مورد نیاز در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد