Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عین الله کشاورز ترک روز پنجشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا به مناسبت روز خبرنگار، افزود:  امروزه فرهنگ تعاون در جامعه دوباره در حال احیا و بازسازی است و شاخص ها و معیارهای آن نیز رو به بهبود و ارتقا می رود.

وی اضافه کرد: باید ذهنیت ها و واقعیت ها را در این زمینه با همکاری رسانه ها اصلاح کنیم و باید تصویرپردازی درستی از آینده تعاونی ها از سوی رسانه ها صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: قانون تعاون در حال اصلاح است و مشی و رفتار همکاران سازمان نیز در این زمینه در حال تغییر می باشد چون در گذشته بزرگترین برج ها و واحدهای کشاورزی با تعاون راه اندازی شده اند و باید از این ظرفیت در حال حاضر بهتر استفاده کرد.

وی افزود: امروزه رسانه ها مرجع و منبع جوانان و نسل جدید هستند و می توانند در تحقق برنامه های تعاون در استان قزوین نقش موثری داشته باشند که امیدواریم در این حوزه به شکل موثری ورود کنند.

کشاورز ترک افزود: در این راستا کارگروه های تخصصی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در حال شکل گرفتن است و طبق چهار اصل شفافیت، مشارکت پذیری، تصویرپردازی و ایجاد اجماع و توافق و مسوولیت پذیری و پاسخگویی برای تحقق اهداف و برنامه ها تلاش می کنیم.

برچسب‌ها تعاونی روز خبرنگار اشتغال زایی استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی روز خبرنگار اشتغال زایی تعاونی روز خبرنگار اشتغال زایی استان قزوین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند، گفت: اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نطق پیش از دستور صدوسی‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: معلمان بر گردن همه ما و آحاد جامعه حق دارند و امیدواریم بتوانیم قدردان زحمات و تلاش‌های آن‌ها باشیم، چراکه اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر معلمان می‌گذرد.

وی با تسلیت شهادت امام صادق (ع) افزود: این امام همام فرمودند «در برابر کسی که از او دانش، می‌آموزید فروتن باشید» بنابراین امیدواریم بتوانیم به همه فرمایش‌های ائمه اطهار از جمله این حدیث مهم عامل باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت روز کارگر گفت: کارگران نقش ویژه‌ای در اعتلای اقتصاد و تولید کشور دارند و رهبر معظم انقلاب نیز با تاکید بر همین موضوع سال را نام‌گذاری کرده‌اند که امیدواریم با دست توانای کارگران عزیز، روز به روز شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی با اشاره به تقدیر از معلمان و اساتید برتر در صحن علنی شورا بیان کرد: امروز به نمایندگی از جمع کثیری از معلمان پرتلاش و زحمتکش از تعدادی از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و چند معلم فداکار تجلیل صورت گرفت.

کد خبر 750715

دیگر خبرها

  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • مد خوب، مد بد!
  • اعتلای فرهنگ جامعه از مسیر تعلیم و تربیت معلمان می‌گذرد
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • تکریم معلمان در جامعه نهادینه شود
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی