Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال جوانان ایران در آغاز مرحله دوم رقابت‌های جام کنفدراسیون مردان آسیا نتیجه را به تیم ملی بحرین واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله دوم مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از امروز (پنج‌شنبه 20 مرداد) با مسابقه ایران و بحرین در شهر ناخون پاتوم تایلند آغاز شد.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم که برای کسب تجربه در این رقابت‌ها شرکت کردند، در این مسابقه سه بر یک نتیجه را به حریف واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان جوان ایران در ست سوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم نتیجه مسابقه را با امتیازهای 25 بر16، 25 بر 19 و 25 بر 18 به حریف بزرگسال و با تجربه خود واگذار کردند.

در ست اول تیم ایران بازی را با ترکیب عرشیا به نژاد، امیرمحمد گلزاده، مبین نصری،پ وریا خانزاده، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) آغاز کرد.

از همان ابتدای ست این بحرینی ها بودند که با سرویس‌ها و دفاع خوب ابتکار عمل را از بازیکنان جوان ایران گرفتند. پس از آن مومنی‌مقدم دست به چند تعویض برای تغییر نتیجه زد اما بحرینی‌های باتجربه بازی خوب و ‌با کیفیت خود را تا پایان ست ادامه دادند و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود بحرین به پایان رسید.

در ابتدای ست دوم بازی دو تیم ایران و بحرین نزدیک و پایاپای پیش رفت ولی از امتیاز شش به بعد این بحرینی‌ها بودند که باز هم با تکیه بر سرویس و دفاع و همچنین تقسیم توپ خوب پاسور این تیم در طول تور، اختلاف امتیاز را به عدد شش رسانده و نهایتا این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود بحرین به پایان رسید.

در ست سوم جوانان ایران، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و با پاس‌های عالی عرشیا به‌نژاد، دفاع روی تور یوسف کاظمی و آبشارهای سنگین گلزاده با اعتماد به نفس بیشتر و ‌تمرکز بالا توانستند بحرین را با نتیجه 25 بر 22 شکست داده تا با روحیه بالا به مصاف بحرین در ست چهارم بروند.

بازی در ست چهارم با برتری ایران آغاز شد ولی در ادامه باز هم این بحرینی‌ها بودند که با سرویس و دفاع روی تور خوب، جوانان ایران را 25 بر 18 مغلوب کردند تا در نهایت این مسابقه سه بر یک به سود بحرین شود.

تیم ملی والیبال جوانان ایران فردا (جمعه بیست و یکم مرداد) به مصاف تیم چین خواهد رفت و در صورت پیروزی مقابل این تیم، شانس حضور بین چهار تیم برتر این دوره از رقابت‌ها را خواهد داشت.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال جوانان ایران بحرینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۱۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • جام ملت های فوتسال آسیا| صعود سخت ایران به فینال با ضربات پنالتی
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند