Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، یعقوب اکبرپور در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت هفته خبرنگار با حضور مسؤول بسیج اصناف و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف بهشهر اظهار کرد: نبود کشتارگاه صنعتی و نیمه‌صنعتی در بهشهر تهدیدی برای سلامت مردم شده است و باید چاره‌اندیشی شود.

وی گفت: در حالیکه ایجاد کشتارگاه‌ صنعتی سالیان سال است که در حد شعار باقی مانده است، ایجاد کشتارگاه نیمه‌صنعتی با سرمایه‌گذاری کمتر و سرمایه‌گذار حاضر می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند اما این مهم با مخالفت جدی محیط زیستی روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف بهشهر افزود: ۱۰۰ قصاب در بهشهر فعالیت دارند و به جرأت می‌توان‌گفت که ۸۰ درصد ذبح ما از طریق غیرمجاز و در دامداری‌ها و منازل انجام‌ می‌شود و رغبتی برای دامدار و قصاب برای ذبح در کشتارگاه با صرف هزینه و زمان وجود ندارد.

اکبرپور اظهار کرد: اکنون ایجاد کشتارگاه نیمه‌صنعتی می‌تواند جوابگوی نیاز منطقه باشد اما با وجود پیگیری‌های فرماندار و نماینده مجلس، محیط زیست و دامپزشکی مخالف مهم ایجاد کشتارگاه نیمه‌صنعتی هستند.

وی همچنین ایجاد و رونق شهرک صنفی آهن‌فروشان را هم در گرو حمایت مسؤولان دانست و خاطر‌نشان کرد: برای انتقال آهن‌فروشان به شهرک صنفی، رئیس اتحادیه آهن فروشان پیگیر است، اما هیچ‌گونه تسهیلاتی برای این نقل و انتقالات وجود ندارد و حمایتی از این صنف تاکنون انجام نشده است.

اکبرپور گفت: با همه توان‌ پیگیر ایجاد شهرک صنفی آهن‌فروشان و کشتارگاه نیمه صنعتی در بهشهر هستیم و امیدواریم مسوولان در این بخش حمایت بیشتری انجام دهند.

محمدمهدی مطلبی هم با تشریح فعالیت‌های بسیج اصناف اظهار کرد: عمده فعالیت ما کار فرهنگی است و در این بخش نظارت کاملی بر فعالیت اصناف انجام‌ می‌شود.

مسؤول بسیج اصناف بهشهر گفت: کلاس‌های فقه بازار، کلاس‌های قرآن، اجرای برنامه در مناسبت‌های مذهبی و ملی، توجه به برنامه‌های تفریحی و سیاحتی از دیگر برنامه‌های بسیج اصناف بهشهر است.

علیرضا صدیق هم با اشاره به عدم رعایت اصول شهرسازی، زیباسازی و اصول فنی در ساختار پاساژها و حتی خیابان‌ امام بهشهر افزود: در این راستا بازاریان‌ متضرر می‌شوند و نمی‌توان در این بخش کاری انجام داد و شهرداری و شورای شهر باید در این بخش با دقت نظر وارد شوند.

عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف بهشهر گفت: با وجود کرونا و تعطیلی‌های پی در پی بازار بهشهر متاسفانه هیچ بسته حمایتی به بازاریان ارائه نشد و باید در این بخش تلاش شود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتارگاه صنعتی شهرک صنفی آهن فروشان حمایت کشتارگاه نیمه صنعتی ایجاد کشتارگاه اصناف بهشهر آهن فروشان بسیج اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان

 ایرج حسن‌پور گفت: با برنامه‌ریزی حوزهٔ بازرسی و نظارت اداره کل صمت استان، طی روز‌های ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه، گشت مشترک نظارتی با حضور کارشناسان بازرسی اداره کل صمت، نمایندگان مرکز بهداشت زاهدان، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها از واحد‌های صنفی شب زی (رستوران، غذای آماده، فست‌فود و...) در زاهدان انجام شد.

وی افزود: در بازدید‌های انجام شده برای ۱۰ واحد صنفی پرونده با تخلفات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، فروش کالا‌های تاریخ مصرف گذشته تشکیل شد.

مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حل مشکل آب کشاورزان قزوین اولویت مسؤولان باشد
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند