Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا روشن نژاد روز پنجشنبه در کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان البرز که در سالن جلسات این سازمان و با حضور مدیران دستگاه های مرتبط برگزار شد ضمن قدردانی از زحمات اعضای کارگروه های شهرستان و کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان، افزود: رفع تداخل ناشی از اجرای مقررات موازی و تثبیت مالکیت اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص به عنوان مقدمه طرح صدور اسناد مالکیت کشاورزان اهمیت جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر تسریع در رسیدگی به مشکلات کشاورزان و روستاییان و احقاق حق متقابل مردم و دولت، اظهار داشت: رفع مشکلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات بایستی به صورت جد پیگیری شود.

در این نشست که در راستای اجرای ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تشکیل شد، تعداد ۱۰ پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر ۱۸ هزار هکتار از اراضی ملی و غیرملی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت میزان ۱۶ هزار و ۱۱۰ هکتار به عنوان اراضی ملی و بیش از یک هزار و ۹۵۰ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت و بالغ بر ۱۰۹ هکتار به اراضی غیرملی اضافه شد.

برچسب‌ها روستائیان اراضی کشاورزی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان اراضی کشاورزی استان البرز روستائیان اراضی کشاورزی استان البرز اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • خزانه گیری ۱۷۷ هزار هکتار از اراضی گیلان
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج