Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- بازتاب حضور پر سر و صدای بدل جانی دپ در مراسم عزاداری عاشورای امسال، پس از رسانه‌های داخلی، حالا به رسانه‌های خارجی رسیده است. در این رابطه رسانه‌هایی همچون نیویورک پست، وال استریت پست، العربیه، نیوزویک، سی ان ان اندونزی، کرومپه فرانسه، ماشابله هند و... به این ماجرا پرداخته اند.

به گزارش فرارو، نیوزویک در این رابطه با انتشار گزارشی به وایرال شدن گسترده تصاویر و ویدیو‌های بدل جانی دپ در خاورمیانه اشاره کرده و نوشته است که بدل ایرانی جانی دپ با گریم و پیرایش مو‌ها به شکل ستاره مشهور هالیوود توانسته به او شبیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌ها همچنین به نظرات مردم هم اشاره کرده و گفته که هزاران نفر در مورد شباهت این شخص به جانی دپ نظر داده اند. مثلا عده‌ای گفته اند که «جانی دپ هم شیعه است»  یا اینکه «جانی اینجا چه کار می‌کنی؟». در این میان مایک الگان، روزنامه نگار آمریکایی هم نوشت: «ایران جانی دپ خودش را دارد».

طبق گزارش نیوزویک ویدیوی حضور بدل جانی دپ در یک مراسم عزاداری تنها در یک حساب تیک تاک بیش از دو میلیون بازدید کننده داشته است. نیوزویک همچنین اشاره کرده که در ماه ژوئن هم یکی دیگر از بدل‌های جانی دپ در استکهلم مشاهد شد و ویدیوی او نیز در تیک تاک ۲.۳ میلیون بازدید کننده داشت.

وال استریت پست نیز به برخی نظرات عجیب کاربران در مورد بدل جانی دپ اشاره کرده و نوشته است: این شباهت چشمگیر سیل تئوری‌ها و نظرات گوناگون کاربران را در فضای مجازی به همراه داشت.

برخی از آن‌ها متعجب بودند که آیا ستاره «دزدان دریایی کارائیب» به دنبال درگیری حقوقی خود با همسر سابق اش یعنی امبر هرد، هالیوود را رها کرده و به ایران رفته تا دوباره خودش را جمع و جور کند.

جانی دپ ایرانی کیست؟

جانی دپ ایرانی، نام کامل اش را امین محمودپور ثالث اعلام کرده است. اما گفته که دوستان و نزدیکان اش او را امین ثالث صدا می‌زنند. بدل ستاره هالیوود گفته که متولد تبریز است و اکنون ۲۹ سال سن دارد.  

در مورد شغل اش هم امین ثالث گفته که دانشجوی انصرافی پزشکی است و در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار‌های مالی است. اما تا پیش از این به مشاوره دادن کنکور مشغول بوده است.

صفحه اینستاگرامی او حالا به واسطه وایرال شدن ویدیوی حضورش در مراسم عزاداری عاشورای امسال، بیش از پانزده هزار دنبال کننده دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بدل جانی دپ اشاره کرده جانی دپ رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • مشتری‌های تازه پهپادهای 20 هزار دلاری ایران
  • رزمی ایرانی جایگاه قهرمان پرآوازه جهان را تصاحب کرد
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • چرا دویچه وله از ایران عصبانی است؟
  • سیل توصیف از گل شهاب: وحشیانه، غیرمعقول و تاریخی!
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • تجمع دانشجویان فرانسوی مقابل مدرسه عالی روزنامه نگاری