Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:08:32 GMT

مدیریت شهری شهرکرد به دنبال حل بحران آب شرب

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۰۷۱۳

مدیریت شهری شهرکرد به دنبال حل بحران آب شرب

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: طی این مدت، همکاری، سرکشی و نظارت بر فعالیت اکیپ‌های شهرداری در شرکت آبفای شهری انجام و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ پنجشنبه بیستم مردادماه _ در حاشیه حفاری‌های شهری برای اتصال لوله چاه‌ها به خطوط آب شرب شهری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرداری شهرکرد به منظور آبرسانی به مردم، اقدام به تأمین پنج دستگاه تانکر حمل آب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیل مکانیکی و لودر جهت حفاری‌ها به طور شبانه‌روزی به کار گرفته می‌شود، افزود: ۱۵ نفر از نیروهای شهرداری با به‌کارگیری تجهیزات نقلیه، جوشکاری و تأسیسات برای رفع مشکل نبود آب شرب در تلاش هستند.

سرپرست شهرداری شهرکرد با اشاره به پیگیری‌ها برای وصل شدن آب شهر، خاطرنشان کرد: طی این مدت، همکاری، سرکشی و نظارت بر فعالیت اکیپ‌های شهرداری در شرکت آبفای شهری انجام و هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی انجام شده است.

مصطفی حیدری، رئیس شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت: بلافاصله پس از وقوع سیلاب و خارج شدن آب چشمه کوهرنگ به دلیل کدورت بالا از مدار مصرف، مدیریت شهری برای رفع مشکل آب شرب شهروندان شهرکرد بسیج شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به اتصال و راه‌اندازی خطوط آب شرب از طریق چاه‌ها، اظهار کرد: عملیات حفاری معابر شهری شهرکرد به منظور رفع مشکلات آب شهروندان با کنترل کامل و بدون اخذ مجوز شرکت آب و فاضلاب، توسط شهرداری شهرکرد در حال انجام است.

کد خبر 595518

منبع: ایمنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری شهرهاي ايران شوراي شهر شهرداري شهركرد قطعی آب شهر مدیریت شهری شهرداری برنامه ریزی شهری مدیران شهری خدمات شهری قطعی آب در تابستان قطعی آب در شهرکرد آب شرب آب شرب سالم تامین آب شرب پایدار شهرکرد بحران آب بحران آب در ایران خدمات شهرداری مدیریت خدمات شهری شهرداری ها برنامه هاي شهرداري برنامه هاي شهري کم آبی بحران کم آبی تنش کم آبي شرکت آبفا اکیپ های شهرداری تجهیزات شهرداری هشدار وقوع سیلاب سیلاب در شهرکرد قطعی آب شهرکرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری شهرکرد آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد

بهنام امانی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات متعددی که با شهرداری شهرکرد برگزار شد، مرحله طراحی و اجرای نقشه مسیر فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهرکرد به اتمام رسید و این طرح در فاز پنج اجرا می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی به عمل آمده و در مرحله اول شهرکرد به پنج منطقه تقسیم و برای حفاری مجوز‌های جداگانه دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

امانی اضافه کرد: در مجموع ۱۵۰ کیلومتر حفاری برای اجرای طرح FTTH در شهرکرد در نظر گرفته شده است که در مرحله اول شروع عملیات عمرانی با حفاری ۳۰ کیلومتر از مسیر طرح در منطقه منظریه و قسمتی از خیابان ملت غربی شهرکرد و با رعایت قواعد حفاری و با دستگاه ترینچر انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • همه طرح‌های توسعه بنادر کشور پیوست پدافند غیرعامل دارند
  • «کاهش تخلفات و کنترل جدی ساخت و سازها» اولویت مدیریت شهری است
  • آتش تانک رسانه‌ای شهرداری تهران برای حمایت ویژه از زاکانی! | تصویر
  • تور رسانه‌ای شهرداری شهرکرد هم‌زمان با روز شهرکرد برگزار می‌شود
  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد