Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتمع کشتارگاه صنعتی کیمیا گوشت پیشین شهرستان راسک پس از سه سال تعطیلی کامل فعالیت خود را دوباره از سر گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، سلیم کدخدا، فرماندار شهرستان راسک در حاشیه مراسم آغاز بکار مجدد این مجتمع کشتار گاهی دام سنگین و سبک بیان کرد: با همت سرمایه گذار بومی شهرستان امروز شاهد از سرگیری فعالیت مجتمع کشتارگاه صنعتی دام سنگین و سبک پیشین پس از سه سال وقفه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این کشتارگاه ۱۰ سال قبل فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت هفت سال و هشت ماه فعالیت چشمگیری در عرصه ذبخ و بسته بندی گوشت و تأمین بخشی از گوشت کشور را برعهده داشته که متاسفانه از سه سال پیش فعالیت این مجتمع کشتارگاهی به دلایل مشکلات اقتصادی راکد ماند.

فرماندار راسک تصریح کرد: با همت این سرمایه گذار ما امروز شاهد از سرگیری فعالیت مجتمع با ظرفیت کشتار۲۸۰ رأس دام سنگین و ۵۰۰ رأس دام سبک در یک شیفت هستیم.

وی ادامه داد: ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰۰ نفر غیر مستقیم مشغول به کار هستند و با ادامه روند فعالیت و با حمایت های همه جانبه مسئولین شهرستان، استان و سطح ملی، شاهد یک جهش در رونق اقتصادی محلی در منطقه باشیم.

کدخدا گفت: بخش پیشین شهرستان راسک به واسطه این مجتمع کشتارگاهی پیشرفته و عظیم بتواند نقش قابل ملاحظه ایی برای تامین بخش عمده ایی از گوشت قرمز کشور را ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجتمع کشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۰۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالامیر نیرومند بیان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده میزان جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در خوزستان جهش قابل توجهی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته است.

وی اظهارکرد: در همین راستا و به منظور حمایت از مرغداران، از هفته جاری خرید گوشت مرغ مازاد بر بازار مصرف با ۲ کشتارگاه مورد تایید پشتیبانی امور دام آغاز شده است.

نیرومند اظهارامیدواری کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع تا زمان مناسب توسط شرکت پشتیبانی امور دام تداوم یابد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان هدف از این خرید را انجماد برای پشتیبانی متناسب با شرایط بازار و قیمت مرغ اعلام کرد.

از ۶۰۰ واحد مرغداری خوزستان، بیش از ۵۰ واحد وارد مرحله جوجه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • توسعه بازار‎های صادراتی با اخذ استانداردهای جدید باتری
  • آغاز خرید مرغ تولید خوزستان توسط شرکت پشتیبانی امور دام
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد