Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:26:16 GMT

شهید اردستانی حماسه‌ساز بود/ مدیون همسر شهدا هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۱۱۷۶

شهید اردستانی حماسه‌ساز بود/ مدیون همسر شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین بزرگداشت منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان اردستانی صبح امروز (پنج شنبه) در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر عزیز نصیر زاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت الاسلام قاضی و جمعی از خانواده شهید حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و درگذشت همسر سرلشکر شهید اردستانی، طی سخنانی، اظهار داشت: شهید اردستانی از ویژگی‌های برجسته ای برخوردار بود که از جمله آن می‌توان به خستگی ناپذیر بودن او اشاره کرد در هیچ مکتب نظامی انجام ۷ پرواز عملیاتی در روز وجود ندارد اما خلبانان متدین و شجاع ما این را انجام می‌دادند.

وی افزود: شهید اردستانی فرد نترس و شجاعی بود و هیچ رابطه‌ای بین او و ترس وجود نداشت، او حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش که امروز به مناسبت بزرگداشت این همسر فداکار دور هم جمع شده‌ایم انجام داد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: مردم ما با پیروی از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و مکتب عاشورا، عزت و اقتدار خود را به دست آورده و امروز جزو آبرومند ترین و سربلند ترین ملت‌های جهان است که همه به برکت پیروی از مکتب عاشورا و رشادت بزرگ مردانی چون شهید اردستانی در دفاع از کشور است.

محمد حسنی خاطرنشان کرد: شهید اردستانی بیش از ۴۰۰ عملیات برون مرزی داشت که در دنیا مانند ندارند، شهدای ما اینگونه ابوالفضل وار رفتند و از شرف و عزت ما دفاع کردند.

وی تاکید کرد: همان‌قدر که خود را مدیون شهدا می‌دانیم باید خود را مدیون همسران شهدا نیز بدانیم که زینب وار پیامدهای شهادت همسران خود را تحمل کردند. به همین دلیل است که خانواده‌های شهدا برای ما بسیار عزیز هستند.

منیرالسادات اردستانی همسر شهید سرلشکر خلبان مصطفی اردستانی عصر سه شنبه به علت ایست قلبی در بیمارستان فجر تهران، دار فانی را وداع گفت.

گفتنی است، تشییع پیکر همسر شهید سرلشکر مصطفی اردستانی، روز پنج شنبه ۲۰ مرداد ماه در صحن امامزاده جعفر (ع) پیشوای ورامین برگزار خواهد شد.

کد خبر 5560720 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اباعبدالله الحسین عاشورا نیروی هوایی ارتش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش فلسطین رژیم صهیونیستی سیدابراهیم رئیسی حسین امیر عبداللهیان حسین امیرعبداللهیان جمهوری اسلامی ایران روز خبرنگار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی پیام تسلیت وزارت امور خارجه دولت سیزدهم محمد مخبر ایالات متحده امریکا شهید اردستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سمیه اسمعیلی اظهار کرد: به‌مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و یادبود شهدای عملیات ظفرمند «الی بیت‌المقدس»، یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حسینیه امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین همزمان با این یادواره یاد و خاطره والدین شهدا که طی اردیبهشت ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.

اسمعیلی گفت: این یادواره، پنج‌شنبه، بیستم اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ با حضور مسئولان استانی و مردم شهیدپرور قزوین و خانواده شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره شهدا در گلزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های آنان تجدید میثاق می‌بندند.

جهت دانلود پوستر اعلامیه شهدای اردیبهشت ماه در کانال اطلاع‌رسانی یادواره‌های شهدای استان قزوین عضو شوید.

کد خبر 6098358

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی شد/ بزرگراه اردستانی همچنان مسدود است