Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت سردار شهید همدانی از سوی فتنه‌گران، اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در بیانیه‌ای نسبت به هتک حرمت سران فتنه به سردار حسین همدانی واکنش نشان داد و اعلام کرد اهانت به ساحت نورانی شهدا را هرگز برنمی‌تابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه آمده است:

بار دیگر همزمان با ایام سوگواری سالار شهیدان شاهد حرمت شکنی و اهانت به خط مشی و سیره عاشورایی توسط معاندین و عاملان فتنه ۸۸ گشتیم. هتاکانی ضعیف و چشم دوخته به دهان دشمنان که جز یاوه گویی و اهانت در برابر جبهه مقاومت و ایستادگی و فرهنگ ایثار و شهادت کاری از پیش نبردند، نمیبرند و ان شاءالله نخواهند برد.

اینبار دست کوتاه‌تر از همیشه‌ی فتنه گران، آلوده به هتک حرمت علیه سردار سرلشکر حاج حسین همدانی شده است. بزرگ مردی که بعد چندین سال از شهادتش، همچنان موجب ارعاب و وحشت دشمنان و منافقان کوردل است و همانا شهدا زنده اند که اینگونه یاد و نام نهضت آفرینشان لرزه بر اندام سست و پوشالی دشمنان افکنده است.

در روز‌هایی که ملت غیور و حسینی ایران بار دیگر همچون گذشته در مجالس اباعبدالله الحسین علیه السلام درس فرهنگ عظیم عاشورا را زمزمه میکنند، بار دیگر با شعار "نصرتی لکم معده" پیغام بزرگ خود را در بیعت با حسین و حسینیان سر میدهند و بیش از پیش پای مکتب مقاومت و شهادت می‌ایستند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ضمن اعلام برائت از این حرکت مقبوحانه و تقدیم ادای احترام محضر شهید بزرگ سردار سرلشکر حاج حسین همدانی، شدیدا این هتک حرمت را محکوم کرده و اعلام میدارد که اهانت به ساحت نورانی شهدا را هرگز برنمی تابیم. ما دانشجویان بسیجی پای نهضت سرخ حسینی تا آخرین قطرات خون ایستاده و اجازه نخواهیم داد علم این مکتب بر زمین بماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان اهانت به شهید همدانی هتک حرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم