Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، پرواز شماره ۶۶۵۴ مسیر تهران (فرودگاه امام خمینی «ره») نجف که قرار بود ساعت ۲۲ روز گذشته ۱۹ مرداد  انجام شود، پس از حدود ۱۳ ساعت تأخیر ساعت ۱۱:۲۱ امروز مسافران را به سمت نجف منتقل کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در این باره توضیح داد: پروازی که قرار بود مسافران پرواز ۶۶۵۴ تهران-نجف آتا را شب گذشته به نجف منتقل کند، ساعت ۴ بامداد امروز وارد فرودگاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صالحی افزود:‌ در این راستا چون پرواز قبلی تأخیر داشت، از شرکت آتا خواسته شد پذیرایی از مسافران این پرواز انجام شود، بنابراین توزیع غذای گرم بین مسافران انجام شد، اما زمانی که قرار شد این مسافران وارد هواپیما شوند، از آن منظر که مسافران پرواز قبلی هم در مسیر نجف به فرودگاه امام(ره) با تأخیر مواجه شده بودند، بابت اعتراض، از هواپیما پیاده نشدند.

وی گفت:‌ مسافران پرواز نجف - تهران در هواپیما مانده بودند و مطالبه خسارت می‌کردند، در این مورد حدود چهار ساعت زمان به طول انجامید تا بالاخره مقرر شد یک پرواز رایگان تهران - مشهد به این مسافران اختصاص یابد تا آنها از هواپیما پیاده شوند و به همین دلیل حدود چهار ساعت به طول انجامید و مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴ تهران - نجف بالاخره ساعت ۱۱:۲۱ امروز به سمت نجف پرواز کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: از آن منظر که تأخیرات پروازی زنجیروار به پروازهای دیگر انتقال می‌یابد، پروازهای شماره ۶۶۵۲ و ۶۶۴۶ آتا به مقصد نجف که قرار بود ‌به ترتیب ساعت ۶ صبح و ساعت ۱۱ صبح امروز انجام شود دچار تأخیر شد و مسافران به هتل منتقل شدند.

صالحی ادامه داد:‌ مقرر شده است مسافران پرواز شماره ۶۶۵۲ ‌آتا ساعت ۱۵:۱۵ امروز و مسافران پرواز شماره ۶۶۴۴ آتا در ساعت ۱۵:۳۰ امروز از فرودگاه امام خمینی(ره) به سمت نجف پرواز کنند.

وی تأکید کرد: همکاران ما در فرودگاه امام خمینی(ره) از شرکت آتا مطالبه کردند که هواپیمای جایگزین اختصاص دهد تا تأخیران پروازی امروز آتا کاهش یابد، در این زمینه مقرر شد شرکت‌های هواپیمایی دیگر کمک کنند و یک پرواز جایگزین به آتا اختصاص یابد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اضافه کرد: همچنین برای پروازهای ساعت ۲۲‌:۰۰ و ۲۳:۵۵ امروز مسیر فرودگاه امام(ره) به نجف متعلق به آتا در حال رایزنی هستیم تا هواپیمای جایگزین اختصاص یابد.

بلاتکلیفی ۱۲ ساعته زائران در فرودگاه امام | تصاویر خوابیدن مسافران کف سالن کد خبر 697129 منبع: فارس برچسب‌ها هواپیما - سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه امام خمینی (ره) عراق‌ کربلا و نجف هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما سازمان هواپیمایی کشوری فرودگاه امام خمینی ره عراق کربلا و نجف هواپیما فرودگاه امام خمینی مسافران پرواز امام خمینی ره پرواز شماره روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان از برقراری پرواز اردبیل - مشهد از ۱۴ اردیبهشت خبر داد و گفت: این پرواز‌ها جمعه هر هفته به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد - اردبیل – مشهد، توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می‌شود.
محمد قصابی افزود: نخستین پرواز ۱۴ اردیبهشت انجام میشود و در صورت استقبال برای افزایش تعداد این پرواز‌ها اقدام می‌کنیم.
وی گفت: هواپیمای BAE با شماره پرواز ۱۰۹۸ ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه فرودگاه اردبیل را به مقصد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ترک می‌کند و ساعت ۲۰:۴۰ دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین می‌نشیند.

دیگر خبرها

  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد