Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی که تداعی گر راویان حماسه کربلا امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و احیاگری نهضت حسینی است گرامی باد          .
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با صدور پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.           
عباسعلی وفائی نژاد در این پیام اظهار داشت: خبرنگاران صدای مردم و وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش اند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می كنند و حاصل تلاش آنها و محصول این اطلاع رسانی یك رابطه دو سویه بین مطالبات به حق مردم و انجام درست تكالیف از سوی مسئولین ایجاد می نماید و خروجی آن بهبود شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه است و تداوم این چرخه آگاه بخشی از سوی رسانه ها به مردم و بازخورد ابراز نیازها و مطالبات از مردم به مسئولین منجر به توسعه فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی كشور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت سیدالشهداء امام حسین (ع) و تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی که تداعی گر راویان حماسه کربلا امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) و احیاگری نهضت حسینی است گرامی داشته و این روز را به راهیان راستین خدمت به فرآیند خبررسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه طلایه داران و سفیران راستین عرصه خبر که با زحمات مجدانه و تلاش های صادقانه پیشگامان فرآیند اطلاع رسانی می باشند و به ویژه قاصدان خبر و راویان فکر و اندیشه ای که همچون بالی برای تعالی این مجموعه اقتصادی و خدمت رسانی با انعکاس اخبار و اطلاع رسانی فعالیت های انجام گرفته توجه و اهتمام دلسوزانه ای داشته اند این روز را پاس داشته و صمیمانه قدردانی و تجلیل می نمایم.      
امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب موفق و موید باشید

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبرنگاران صدای مردم و وجدان بیدار جامعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر

تبلیغ شهرداری تهران در ایستگاه مترو که به توجیه قرارداد خارجی این نهاد با یک شرکت چینی می‌پردازد، با واکنش تند کاربران فضای مجازی روبرو شده است. در این‌باره سجاد عابدی (فعال رسانه‌ای) نوشت: زاکانی می‌تواند جنس خارجی بخرد و بگوید چون قیمتش به‌صرفه‌تر و کیفیتش بهتر بود، ولی ما مردم باید از تولید داخل حمایت کنیم، انتقاد هم بکنیم بی‌بصیرت و حقیر می‌شویم! ای بیچاره مردم، ای بیچاره مردم.

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ متر مربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • رئیس جمهور مجامع جهانی و وجدان‌های بیدار بشری را به یاری به ملت مظلوم غزه فراخواند
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • این بنر عجیب از شهرداری در مترو صدای همه تهرانی‌ها را درآورد! +تصویر
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است