Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن به میزبانی آمل خبر داد و گفت: در این مسابقات حدود 400 نفر از نخبگان قرآنی استان حضور خواهند داشت. 
به گزارش خبرنگارآریادرآمل، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت توجه به ترویج قرآن کریم در جامعه، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قرآن کریم، برگزاری محافل قرآنی و کلاس‌های قرآنی یکی از برنامه‌ها و اهداف سازمان اوقاف به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                  
وی از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران خبر داد و اظهار کرد: مرحله استانی این دوره از مسابقات امسال به میزبانی شهرستان آمل برگزار خواهد شد.       
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به زمان برگزاری مسابقات تصریح کرد: بخش خواهران چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم روز یکشنبه 23 مردادماه و بخش برادران روز دوشنبه 24 مردادماه برگزار می‌شود.
حیدری مکان برگزاری مسابقات را مجتمع بصیرت امامزاده ابراهیم(ع) آمل اعلام کرد و گفت: در این مسابقات حدود 400 نفر از نخبگان قرآنی استان حضور خواهند داشت.           
وی عنوان کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم مازندران در رشته‌های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان، دعاخوانی، ترتیل، تحقیق و همسرایی برگزار خواهد شد.         
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در پنج منطقه مازندران برگزار و نفرات برتر آن به مرحله استانی راه یافتند.  
حیدری در پایان گفت: نفرات برتر مسابقات استانی قرآن کریم که حائز نمرات لازم شوند به عنوان نماینده مازندران به مرحله کشوری راه خواهند یافت.    

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن در آمل چهل و پنجمین دوره مسابقات مسابقات استانی قرآن قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • برگزاری دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در مازندران
  • برگزاری آزمون‌های تخصصی حافظان قرآن کریم در اهواز
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی