Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:19:40 GMT

رئیس فدراسیون بوکس: کسب مدال در مسابقات بسیار سخت است

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۱۴۳۰

رئیس فدراسیون بوکس: کسب مدال در مسابقات بسیار سخت است

ایسنا/یزد مجمع هیات بوکس استان یزد، «ناصر رحیمی فرد» را به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کرد.

مجمع انتخاباتی هیات بوکس استان یزد با حضور «حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس، «علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد و دیگر اعضاء مجمع برگزار شد.

در این مجمع انتخاباتی «ناصر رحیمی فرد» تنها نامزد سکانداری هیات بوکس استان یزد بود که پس از رای گیری با کسب 10 رای از 16 آراء ماخوذه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نایب رئیس، خزانه دار، خبره ورزشی، دو عضو هیات رئیسه و بازرس هیات نیز با رای اعضاء مجمع انتخاب شدند.

«حسین ثوری» رئیس فدراسیون بوکس در این مجمع با تقدیر از زحمات چند ساله بهجتی رئیس سابق این هیات گفت: باید برای ارتقاء بوکس در استان یزد تلاش شود و این کار رئیس و اعضاء جدید هیات بوکس استان است تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها بوکس یزد را ارتقاء دهند.

وی افزود: فدراسیون این آمادگی را دارد تا دوره های مربیگری و داوری را به صورت کاملا رایگان در این استان برگزار کند تا مربیان مجرب و با دانشی تربیت شوند چرا که نیروی انسانی لازمه و سرمایه اصلی توسعه رشته بوکس خواهد بود.

ثوری ادامه داد: همچنین این آمادگی وجود دارد با فراهم کردن زیرساخت های مناسبت اردوهای تیم های ملی را نیز در استان یزد برگزار کنیم و مربیان تیم ملی به صورت دوره ای برای استعدادیابی و آموزش به یزد سفر کنند.

رئیس فدراسیون بوکس با اشاره به وضعیت بوکس ایران گفت: با توجه به اینکه قدرت های اول بوکس دنیا کشورهای آسیایی هستند ، کسب مدال در مسابقات بسیار سخت است اما با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پیش بینی میکردیم در بازی های آسیایی چند مدال رنگارنگ کسب کنیم که متاسفانه بازی ها به تعویق افتاد و همچنان اردوهای تیم ملی ادامه پیدا خواهد کرد تا نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب کنیم.

«علیرضا پورسلمان» مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد هم در این مجمع گفت: بوکس استان یزد باید در مسیر تازه ای قرار گیرد و با برنامه ریزی ، تلاش و همدلی زمینه رشد و گسترش این رشته فراهم شود.

وی افزود: انتظار می رود همه اهالی بوکس استان همدل و همراه با رئیس جدید هیات برای ارتقاء این رشته تلاش کنند و نگذارند این رشته از مسیر خود خارج شود و اعضاء جدید هیات برای توسعه زیرساخت های این رشته ، استنعدادیابی ، ارتقاء دانش مربیان و داوران برنامه عملیاتی داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: این آمادگی را داریم تا برای ساخت خانه بوکس استان زمینی در اختیار هیات قرار دهیم و کار ساخت آن با مشارکت خیرین و بخش خصوصی آغاز و نهایی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان یزد، در پایان این مجمع با اهدای لوح سپاس از زحمات چندین ساله محمدرضا بهجتی رئیس سابق هیات بوکس استان یزد تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بوكس يزد رئیس فدراسیون بوکس ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر