Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-28@13:59:01 GMT

اعطای نشان خدمت ماندگار به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۱۴۳۲

اعطای نشان خدمت ماندگار به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران نشان خدمت ماندگار را از انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران دریافت کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفتکش ایران، انجمن صنفی دریانوردان تجاری ایران به‌عنوان مجموعه منتخب دریانوردان و تحت نظارت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مجموعه تخصصی و همکار فدراسیون بین المللی حمل و نقل (ITF) در چهارچوب رسالت خود  و حمایت از مطالبات عموم دریانوردان و ایجاد فضای تعاملی در حل مشکلات صنف دریایی و صنعت کشتیرانی با تخصیص «نشان خدمت ماندگار» از مدیران شایسته دریایی که نقش مؤثری در تقویت و توسعه منابع انسانی و مطالبات صنفی دریانوردی داشته‌اند، تجلیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت مدیره انجمن صنفی دریانوردان ایران همسو با این موضوع و پیرو تحولات سازنده و رفع بسیاری از مشکلات منابع انسانی شرکت ملی نفتکش ایران در ماه‌های اخیر و با بررسی شاخص‌ها و جهش قابل توجه در بهبود شرایط صنفی، این نشان را به حسین شیوا، مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران تقدیم کرد.

حمایت مؤثر از اجرای قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، همکاری مؤثر و تخصصی در تنظیم سند پیمان جمعی (CBA) و انعقاد آن برای مدت دو سال، حمایت عملی از آموزش و تأمین نیروی دریانورد متخصص، فراهم کردن امکان گذراندن دوره کارورزی برای دانشجویان رشته‌های دریانوردی، پیگیری دلسوزانه جهت احقاق حقوق دریانوردان و...از جمله شاخص‌ها و دلایل اعطای این نشان به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران است.

این نشان پیش از این تنها به یک مدیر دریایی اعطا شده بود.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی نفتکش ایران حسین شیوا صنعت دریانوردی شرکت ملی نفتکش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • مدیرعامل مس رفسنجان: مشخص شد مشکل تیم بازیکنان نبودند/ با نویدکیا در فصل آینده به دنبال تیمی خوب هستیم
  • مدیرعامل مس: مشخص شد مشکل ما بازیکنان نبودند!
  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است