Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@19:43:42 GMT

بنیتس: اینتر و یوونتوس مدعیان اصلی فتح اسکودتو هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۱۸۲۷

بنیتس: اینتر و یوونتوس مدعیان اصلی فتح اسکودتو هستند

سرمربی پیشین تیم‌های اینتر و ناپولی معتقد است در بین تیم‌های مدعی ایتالیایی، یوونتوس و اینتر بهتر خود را تقویت کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل بنیتس که در دوران مربیگری‌اش هدایت تیم‌های اینتر و ناپولی را برعهده داشته، معتقد است تیم‌های اینتر و یوونتوس برای فصل جدید خودشان را به نسبت تیم‌های دیگر بهتر تقویت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غول‌های شهر میلان در دو فصل گذشته به سلطه بانوی پیر بر سری A پایان دادند، به طوری که میلان با سرمربیگری استفانو پیولی فصل گذشته برای اولین بار در یک دهه گذشته فاتح اسکودتو شد و اینتر هم فصل قبل از آن با هدایت آنتونیو کونته پس از 11 سال به قهرمانی سری A رسیده بود.

این سرمربی اسپانیایی در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، درباره اینکه کدام تیم‌های این فصل مدعی اصلی قهرمانی هستند، گفت: اینتر و یوونتوس از دید من در ردیف اول مدعیان قهرمانی هستند. سپس میلان است که ترکیب مستحکمی دارد. غیرممکن است که قهرمان را در نظر نگیریم، اما اینتر و یوونتوس در حال حاضر برتر هستند.

یوونتوس، مویزه‌ کین را مجازات کرد و در فهرست فروش قرار داد

بنیتس 62 ساله در ادامه اظهار داشت: از دید من خریدهای یوونتوس که بازیکنانی همچون دی‌ماریا و برمر هستند، ارزشمند هستند. همچنین باید نگاه‌مان به ناپولی باشد و رُم چقدر در نقل‌وانتقالات تاثیرگذار بوده است. فکر می‌کنم مورینیو با ورود بازیکنان جدید، وظیفه خوشایندی دارد که برای قهرمانی بجنگد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینتر و یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • جو جالب میدان دل دوئومو میلان در شب جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی