Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «ابراهیم رحیمی‌زنگنه» روز پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری شایسته مراسم سالروز ورود آزادگان به کشور در ۲۶ مرداد افزود: ورود آزادگان از مرز خسروی در سال ۱۳۶۹ خاطره‌ای به یاد ماندنی برای مردم کرمانشاه به یادگار گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه مردم کرمانشاه در طول مسیر عبور آزادگان از این استان از آنها استقبال کردند، گفت: نقطه ورودی شهر کرمانشاه با نام میدان آزادگان نامگذاری شده است که یادآور خاطرات شیرین ورود آزادگان است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تجلیل از آزادگان را گرامیداشت مقاومت این گروه در زندان دشمن دانست و خاطرنشان کرد: لحظه‌ای از آنچه که سال‌ها بر آزادگان عزیز در دوران اسارات گذشته است برای ما قابل تحمل نیست و در برابر این ایثار باید قدردان آزادگان و خانواده‌های آنها باشیم.

وی اظهار داشت: آزادگان در دفاع مقدس حضور داشتند و سختی اسارت در زندان دشمن را چشیدند ولی تجربه، خاطرات و ارزش‌های رشادت‌های آنها به نسل جدید منتقل نشده است که با کمک آزادگان تلاش می‌کنیم خاطرات آنها به نسل‌های بعدی منتقل شود.

سرهنگ «ابوذر نوری» فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه نیز در این جلسه از تدارک برگزاری یادواره شهدای اسارت خبرداد و گفت: برای سالروز ورود آزادگان یک همایش با همکاری فرمانداری و بنیاد شهید تدارک دیده شده که براساس پیشنهادهای آزادگان نحوه برگزاری مراسم بهتر خواهد شد.

در این جلسه تعدادی از آزادگان به بیان بخشی از خاطرات خود از دوران اسارت پرداختند و پیشنهادهایی برای برگزاری باشکوه‌تر مراسم سالروز آزادگان ارایه کردند.

استان کرمانشاه دارای یک هزار و ۹۴ آزاده است که هم‌اکنون ۸۶۲ نفر در این شهرستان ساکن هستند.

برچسب‌ها سالروز بازگشت آزادگان به کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز بازگشت آزادگان به کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه سالروز بازگشت آزادگان به کشور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرمانشاه ورود آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به جو استان

علی محمد زورآوند مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به سامانه ناپایداری که از فردا (دوشنبه) وارد جو استان می‌شود، گفت : این موج ناپایدار تا روز جمعه (۱۴ اردیبهشت) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بارندگی، وزش باد، رعد و برق و احتمالا رگبار تگرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این موج ناپایدار طی فردا و پس‌فردا بارش چندان زیادی برای استان به همراه ندارد، پیک بارش‌ها را مربوط به بعدازظهر سه‌شنبه تا روز جمعه دانست که در نوار مرزی استان و منطقه اورامانات نمود بیشتری دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: چنانچه این سامانه بارشی تضعیف نشود، بارش‌های بسیار خوبی برای استان و همچنین شهر کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

زورآوند درباره احتمال آبگرفتگی معابر، رواناب، سیلاب محلی و بالا آمدن آب رودخانه‌ها به دلیل بارش‌های حاصل از این موج هشدار داد.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه به تدریج از روز سه‌شنبه (یازدهم اردیبهشت) باعث کاهش دمای هوای روزانه می‌شود که این کاهش محسوس و حدود هشت درجه سانتی‌گراد است، اما باعث بروز مشکل و یا خسارتی نخواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از صدور هشدار هواشناسی حداقل در سطح نارنجی برای این سامانه بارشی خبر داد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گام اول فصلنامه «ماجرا»، پرداختن به خاطرات و کارنامه رهبر معظم انقلاب است
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسم پایانی هفته هنر انقلاب اسلامی خوزستان
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود