Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک ملی ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: هیچ طرح و پروژه و خدمتی توسط دولت نمی‌تواند بدون بسته خبری هوشمندانه و اثرگذار به ثمر بنشیند.

اخبار شرکت‌ها: محمد‌رضا فرزین، مدیر عامل بانک ملی ایران، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار پیامی به این شرح صادر کرد:‌ ذهن و بصیرت تک تک انسان ها، دریچه ای است که از آن جهان و وقایع رخ داده در آن را می نگرند و خبرنگاران، با هنر پرداخت واقعی و روایت مسئولانه رویدادها، وظیفه ساختن ذهن انسان ها را بر عهده دارند؛ دغدغه فراهم کردن خوراک های خبری و ارائه تصویر و تحلیل های واقع بینانه از رویدادهای گوناگون و سیراب کردن ذهن تشنه انسان امروزی از حقایق، مسئولیتی است که حساسیت کار خبرنگاران را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه پیام فرزین آمده است: جایگاه این حرفه تا اندازه‌ای رفیع است که به جرات می‌توان گفت هیچ طرح و پروژه و خدمتی توسط دولت نمی‌تواند بدون بسته خبری هوشمندانه و اثرگذار به ثمر بنشیند، خبرنگاران رسانه‌های کشور با اطلاع رسانی دقیق و حرفه‌ای، در تک تک موفقیت‌هایی که دولت ها در بخش‌های مختلف به ثمر نشانده‌اند، نقش مهمی را ایفا کرده‌اند.

فرزین در ادامه نوشته است: کامیابی های بانک ملی ایران نیز در تحقق اهداف بلندش برای ارائه خدمات گوناگون به آحاد هموطنان در گوشه گوشه میهن اسلامی مان، مرهون تلاش های خبرنگارانی است که صادقانه پا به پای کارکنان این بانک خدوم کوشیده اند تا مسیر ارائه بهتر خدمات، هموار شود، این تلاش های بی وقفه تلاشگران عرصه خبر را می ستایم و امید دارم که این قلم های خدوم و مسئول در یاری بانک ملی ایران و همه بخش های دولتی و غیر دولتی پر توان باقی مانند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد

با تصویب هیات مدیره بانک پارسیان دکتر جواد شکرخواه به‌عنوان مدیرعامل این بانک معرفی شد.

در جلسه‌ای که صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد، با توجه به خداحافظی دکتر کورش پرویزیان، هیات مدیره بانک با تکریم خدمات شایسته و ماندگار، حضور ایشان در بانک پارسیان را منشأ اقدامات مفید و سازنده برای بانک دانست و از زحمات و تلاش‌های خالصانه ایشان در یک دهه گذشته قدردانی و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون کرد.

گفتنی است؛ جواد شکرخواه دکترای حسابداری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی است که ضمن تدریس دروس مختلف حسابداری و مالی از اعضای فعلی هیات مدیره بانک می‌باشد و سابقه سال هاعضویت در هیات مدیره بانک‌های کارآفرین و پارسیان را دارد.

دیگر خبرها

  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • مدیرعامل بانک ملی:کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی
  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان (فیلم)
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری