Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علیرضا جعفرپور مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس امروز در این نشست اظهار کرد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان هرمزگان، شرکت نفت ستاره خلیج فارس ساخت بیمارستان 264 تخت خوابی مدرنی را در مجتمع آموزشی، درمانی و پژوهشی پیامبر اعظم اجرایی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان 2800 مترمربع زیربنا دارد و در 7 طبقه به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: مصوبات لازم برای ادامه روند ساخت بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس که به کندی پیش می‌رفت به تصویب رسیده و مناقصات آن در شرف برگزاری است تا ساخت این مجموعه عظیم درمانی تسریع یابد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان نیز در این نشست با ابراز تأسف از کمبود شدید امکانات درمانی در استان، بر به بهره‌برداری رسیدن از فاز نخست این بیمارستان تا پایان سال 1401 تأکید کرد.

وی افزود: تسریع در ساخت و تکمیل این بیمارستان، بخش اعظمی از مشکلات حوزه درمان استان را مرتفع خواهد کرد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی دوستی استاندار هرمزگان بیمارستان نفت ستاره خلیج فارس نفت ستاره خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر شهید بهشتی ـ چابهار

بندر شهید بهشتی به عنوان دومین بندر مهم چابهار در سال ۶۱ با توجه به شرایط خاص حاکم بر خلیج فارس (جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران) و با تاکید دولت بر لزوم داشتن بندر در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس شروع به احداث کرد. این بندر در زمان جنگ تحمیلی به دلیل واقع شدن در کرانه دریای عمان و دوری از مرکز بحران نقش مهمی در صادرات ایفا نموده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079982 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین