Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، پیش از ظهر امروز سرهنگ سجاد نامور، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خرسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با بیان اینکه فروش قهوه فله‌ای دلیل مسمومیت ۵ جاجرمی شد، اظهارکرد: در طول هفته جاری تعدادی از شهروندان به علت مسمومیت به بیمارستان جاجرم مراجعه کرده اند که با توجه به حساسیتی که در این رابطه ایجاد شده بود، مراتب با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی جاجرم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تلاش مستمر و بی وقفه کارآگاهان و همچنین بررسی های انجام شده در این رابطه مشخص شد که علت مسمومیت نوشیدن قهوه فله ای غیر مجاز بوده است، گفت: در همین رابطه با سرعت عمل کارآگاهان ۲ باب مغازه که اینگونه قهوه را سرو می کردند شناسایی و با دستور مرجع قضائی پلمپ شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه در روند رسیدگی به این پرونده ۳ نفر متهم دستگیر که بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: طی بررسی های انجام شده تا کنون ۵ نفر در اثر نوشیدن قهوه فله ای غیر مجاز در شهرستان جاجرم مسموم که هم اکنون نیز ۲ نفر از این افراد در بیمارستان بستری هستند.

سرهنگ نامور ادامه داد: در همین رابطه مقداری قهوه فله ای غیر مجاز نیز کشف شده که برای مشخص شدن موضوع مسمومیت هم اکنون در اختیار مرکز آزمایش تخصصی پلیس قرار گرفته که نتیجه آن بعد از مشخص شدن موضوع، بلافاصله اعلام می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در پایان با توصیه به شهروندان عزیز که عدم شناخت کافی از محصولات خوراکی خارجی و غیر مجاز و نوشیدن یا خوردن آن باعث ایجاد مسمومیت و حتی مرگ می شود، از هم استانی های عزیز خواست تا در صورت اطلاع از وجود اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا بلافاصله اقدامات پلیسی در این رابطه صورت گیرد.

انتهای‌پیام/ز

منبع: فارس

کلیدواژه: مسمومیت با قهوه پلمپ پلیس غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند

ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران از انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در شهرستان گلبهار خبر داد.

حمید رضا شرف خانی امروز، ۸ اردیبهشت در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی گردیدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌گردد که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک