Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:06:35 GMT

رسیدگی ویژه به مشکلات ۱۵ بنگاه تولیدی استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۰۹۰

رسیدگی ویژه به مشکلات ۱۵ بنگاه تولیدی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: همکاری همه دستگاه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی ضروری است و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین سیستم بانکی انتظار می‌رود تا با تعامل و همکاری بیشتر با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نسبت به تسریع در اجرای مصوبات کارگروه که در راستای تولید و اشتغال آفرینی خواهد بود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی استان به صورت مستمر در دستور کار دبیرخانه کارگروه تسهیل قرار دارد.

احیای واحدهای صنعتی راکد

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر بیان کرد: احیای واحدهای صنعتی راکد از جمله اولویت‌های مهم اداره کل صمت استان است.

صفوی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات بنگاه‌های تولیدی را به صورت منظم ابتدا در کمیته تخصصی ذیل کارگروه مطرح و سپس در جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به صورت هفتگی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی افزود: تعداد ۱۵ بنگاه اقتصادی در حوزه صمت، جهاد کشاورزی و شیلات جهت گره گشایی مشکلات آنان بررسی لازم صورت گرفت که سپس منتج به تصمیم گیری برای تعیین مصوبات مربوطه برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اقدام شد.

تأمین سرمایه ثابت و در گردش

صفوی عنوان کرد: رسیدگی به مشکلات برخی واحدهای صنعتی استان که دارای سابقه موفق تولید و اشتغالزایی بیشتر دارند از جمله اولویت‌های مهم در تعیین دستور کار جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خواهد بود.

وی اهم موضوعات پیگیری شده از طریق دبیرخانه کارگروه را شامل تسهیل مقررات و رویه‌های مرتبط با تولید، اتخاذ تصمیم برای حل مشکلات واحدهای تولیدی در راستای ارتقای تولید و اشتغال، هماهنگی لازم برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیگیری تأمین سرمایه ثابت و در گردش، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تأمین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیر ساخت‌های لازم نظیر تأمین آب و برق و گاز، معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکل زیست محیطی، رفع مشکلات ارزی و سایر موارد را برشمرد.

کد خبر 5560795

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی صفوی بوشهر سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر محرم 1401 عاشورا مراسم عزاداری بوشهر ماه محرم ویروس کرونا حسینیه مهر عکس استانها تاسوعای حسینی کرمانشاه تاسوعا و عاشورا روز خبرنگار اربعین حسینی گرگان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان