Web Analytics Made Easy - Statcounter

رفیعی امروز پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان زنجان، گفت: رسانه‌ها و مطبوعات واسط بین مردم و حاکمیت بوده و در راستای تقویت مردم سالاری، موثر و با نظارتی که بر عملکرد دستگاه‌ها دارند ابزار مناسب پاسخگویی هستند.

او با تأکید بر لزوم، تقویت رسانه‌ها و حرفه‌ای کردن فعالیت در حوزه اطلاع رسانی، افزود: نگاه اصلی به بحث فعالیت رسانه ها، امید بخشی در جامعه است که این امر با همکاری گروهی محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان رسانه‌ها را رکن اصلی در مجموع اقدامات منجر به اصلاح روند‌ها و سیاست‌ها دانست و گفت: شرایط فعلی که در آن سرعت انتقال اطلاعات و بازنشر مطالب بیش از گذشته بوده و این حوزه متحول شده است، اقتضائات خاص خود را دارد.

او ادامه داد: کم رنگ ظاهر شدن ما در این حوزه منجر شده است تا این ابزار عملا به وسیله‌ای برای ایجاد یاس و ناامیدی و سیاه نمایی توسط دشمنان نظام و انقلاب تبدیل شده است.

رفیعی افزود: حجم گسترده محتوا‌های تولیدی و در کنار آن ضعف سواد رسانه‌ای موجب شده است تا صحت و سقم مطالب به درستی تشخیص داده نشود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تعداد زیاد مراکزی که سیاهنمایی می‌کنند مسئولیت فعالان در عرصه رسانه را سنگین‌تر کرده است، گفت: باید هدف مشترکی را به عنوان یک ایرانی و شهروند این کشور و مسئولیت اجتماعی و حرفه‌ای مدنظر قرار دهیم و نسبت به خنثی سازی فعالیت دشمنان و ایجاد امید، رضایتمندی و افزایش سرمایه اجتماعی همکاری کنیم.

او با تأکید بر اینکه یکی از مقاطعی که می‌تواند مجموعه خدمات نظام را در ۴۴ سال گذشته به رخ جهانیان بکشد هفته دولت است، افزود: دولت سیزدهم به دلیل مجموع مسایل جهان و کشور، شرایط سختی را در زمان تحویل داشت، تورم، بدهی‌ها، کنترل نقدینگی و مشکلات مربوط به نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی، کرونا و مسایل ناشی از تحریم‌ها از جمله این مشکلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار رسانه ملی مطبوعات استانی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • ظرفیت‌های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط» عراق مهیا است
  • ظرفیت های استان تهران برای تعامل اقتصادی با «واسط»عراق مهیا است
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • فعالیت ۱۶ هزار صنعتگر در حوزه صنایع دستی زنجان
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است