Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:30:28 GMT

دختر خوزستان در میان برترین هندبالیست‌های دنیا

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۲۲۸

دختر خوزستان در میان برترین هندبالیست‌های دنیا

ایسنا/خوزستان دختر ملی پوش هندبال خوزستان در بین برترین های نوجوانان دنیا قرار گرفت.

فاطمه مریخ ستاره تیم‌ایران در رقابتهای هندبال قهرمانی نوجوانان جهان  از مجموع ۸۲ شوتی که به سمت دروازه رقبا شلیک کرده بود، توانست ۵۲ گل به ثمر برساند که از این‌حیث با ۶۷٪موفقیت در گلزنی، در رده سومین گلزنان برتر رقابت های قهرمانی هندبال نوجوانان دختر جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، فاطمه مریخ در پایان بازی تیم ملی کشورمان مقابل سنگال و رومانی نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود.

همچنین آرزو بهمئی دیگر ملی پوش استان خوزستان در این رقابت ها بود.

گفتنی است، تیم هندبال کشور برای نخستین در رشته‌های توپی مقام شانزدهم جهان را کسب کند.

این مسابقات از هشتم تا نوزدهم مردادماه در کشور مقدونیه شمالی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال

ایسنا/خوزستان پرونده نزاع خانوادگی بین دو برادر در اهواز با پیگیری کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان به صلح و سازش و فراهم شدن شرایط آزادی زندانی منجر شد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) در خصوص این پرونده به رسانه‌ها اظهار کرد: اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ بین دو برادر درگیری رخ داد که در این نزاع یکی از آنان مجروح و دیگری بازداشت و روانه زندان شد.  

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پیشگیری از گسترش و تشدید اختلافات بین اعضای خانواده و همچنین ابراز ندامت و پشیمانی زندانی از بزه خود، پرونده برای حل و فصل به کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و زندان ارجاع شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: خوشبختانه پس از برگزاری چندین جلسه، یکی از این برادران با بخشش و گذشت از حق و حقوق خود زمینه آزادی برادر خود از زندان را فراهم کرد و این پرونده پس از سه سال منتهی به صلح و سازش شد.  

وی افزود: از برنامه‌های مهم و کاربردی معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان، تقویت شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها است و فعالیت این شعب می‌تواند در آزادی زندانیان تاثیر بسزایی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی