Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: در جهاد تبیین، مقابله با جریان تحریف و امید آفرینی اصلی‌ترین جهاد خبرنگاران است که راه حقیقت جویان را از دروغ پردازان جدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت:

«امروز دو رسالت جهاد تبیین و جهاد تصمیم پیش روی همه ماست و خبرنگاران می‌توانند در این دو وظیفه همگانی نقشی بی بدیل ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جهاد تبیین، مقابله با جریان تحریف و امید آفرینی اصلی‌ترین جهاد خبرنگاران است که راه حقیقت جویان را از دروغ پردازان جدا می‌کند و جریان وابسته به قدرت‌های استکباری و ارتجاعی را که می‌خواهند دستگاه محاسباتی ملت ایران را دچار خطا کنند، نا امید خواهد کرد.

در جهاد تصمیم، خبرنگاران حقیقت جو باید پیش قراول مطالبه نیازها و خواسته‌های مردم از مسئولان باشند و با نقد دلسوزانه و منصفانه کاستی‌ها، در جریان خدمت به مردم و توسعه ایران عزیزمان، نقش آفرینی کنند و به اتحاذ تصمیم‌های به موقع، مدبرانه و عادلانه توسط مسئولان یاری رسانند.

روز خبرنگار را گرامی می‌دارم و به مناسبت این روز به تمامی خبرنگاران که عمر و بهترین سال‌های جوانی خود را وقف رسالت روشنگری و حقیقت جویی کرده‌اند خداقوت می‌گویم.»

کد خبر 595479

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس شورای اسلامی خبرنگاران جهاد تبیین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مخلصی از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.
وی، تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.
مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد، از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.
مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، جریان تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند