Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با برتری برابر مالدیو به دیدار نهایی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راه یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس روی میز زنان بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز در قونیه برگزار شد که تیم ملی تنیس روی میز ایران مالدیو را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار مهشید اشتری با نتیجه سه بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید. در مسابقه دوم هم ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان در دیداری نزدیک و تماشایی با برتری ۳ بر ۲ برابر نماینده مالدیو پیروز شد.

در مسابقه دوبل نیز تیم ایران متشکل از ندا شهسواری و شیما صفایی ۳ بر یک تیم دو نفره مالدیو را از پیش رو برداشت تا شاگردان حمیده ایرانمش فینالیست این دوره از مسابقات لقب بگیرند.

این دیدار در حضور پترا سورلینگ رئیس فدراسیون جهانی تنیس روی میز و خلیل المهندی رئیس فدراسیون تنیس روی میز آسیا برگزار شد.

مسابقه نهایی عصر امروز برگزار می شود و تیم ایران به مصاف برنده دیدار ترکیه و ازبکستان می‌رود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مهرداد علی قارداشی ، فدراسیون تنیس روی میز ، ترکیه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهرداد علی قارداشی فدراسیون تنیس روی میز ترکیه ملی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال این تاریخ سازی تیم ملی افغانستان، در خبری به صعود این تیم به جام جهانی پرداخت و نوشت: افغانستان با برتری برابر قرقیزستان بلیت ازبکستان را به دست آورد اولین حضورش در جام جهانی را تجربه خواهد کرد.

AFC همچنین در صفحه خود در شبکه اجتماعی نوشت: بازیکنان افغانستان کار را تمام کردند و به جام جهانی رسیدند.

ایران، تاجیکستان، تایلند و ازبکستان دیگر تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی خواهند بود. این دوره از بازی‌های جام جهانی از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. قرعه کشی این رقابت‌ها ۶ خرداد در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090751

دیگر خبرها

  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال