Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: دستگاه قضا افرادی که در فضای مجازی فعالیت های غیر مجاز گردشگری داشتند، شناسایی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حمید نادریان در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای شناسایی تورهای گردشگری غیر مجاز در فضای مجازی گفت: ساماندهی تورهای گردشگری یکی از دغدغه های مهم در بخش های مختلف استان است اما موضوعات گردشگری نباید به معنای کم توجهی و زیرپاگذاشتن ارزش های انقلاب اسلامی باشد بلکه باید هر گونه فعالیت گردشگری متناسب با ضوابط عرفی، شرعی و قانونی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج گفت: در حوزه فضای حقیقی قبل از ماه محرم ورود اولیه به مشکلات  آرایشگاه بانوان، برخی صنوف داشتیم، در ادامه با ورود به حوزه فضای مجازی تورهایی که با ایجاد گروه ها و کانال های نامتعارف اقدام داشتند و کلیپ های مختلفی منتشر می کردند و  با اعتقادات و باورهای مردم این استان مغایرت داشت شناسایی شد.

وی به شناسایی 36 الی  39 فرد فعال در حوزه تورهای گردشگری فضای مجازی با فعالیت های غیر مجاز اشاره داشت و ادامه داد: دستگاه قضا با همراهی پلیس فتا، پلیس اطلاعات با این افراد تذکر دادند و اینکه بیان شد مسیر و راه شما به درستی و متناسب با ارزش ها طی نمی شود.

این مسئول گفت: با تاکیدات سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در ابتدا به تذکر بسنده شد اما اگر این افراد مقررات عرفی و ضوابط شرعی را رعایت نکنند و به نوعی قصد گردنکشی در فضای مجازی داشته باشند وارد مرحله رسیدگی قضایی خواهیم شد و رسالت ارشادی و نهی از منکر خودمان را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تورهای گردشگری فضای مجازی غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد ثابت اقلیدی گفت: گروه‌های مختلفی از کشور‌های هند، سنگال، اردن، عمان، امارات، ایتالیا، انگلستان، لبنان، عراق، آفریقای جنوبی و پاکستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از غرفه استان فارس بازدید کردند.   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس افزود: مجموعاً ۱۶۰ هیات تجاری وارد غرفه استان فارس در این نمایشگاه شدند که ۱۱۰ گروه آن خارجی بود.   او بابیان اینکه با حضور این هیات‌های خارجی ۴۰ پیش تفاهم‌نامه منعقد شده است، تصریح کرد: عمده موضوعات این پیش تفاهم‌نامه‌ها مربوط به واردات و صادرات است.   ثابت اقلیدی خاطرنشان کرد: گروه‌های خارجی بازدیدکننده تمایل زیادی به خریداری محصولات غذایی و کشاورزی به‌ویژه گیاهان دارویی دارند.   مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس ادامه داد: عمده نگاه بازرگانان و تجار مربوط به صادرات و واردات است، اما با رایزنی انجام شده تعداد زیادی از این گروه‌ها به‌ویژه کشور‌های همسایه و حوزه خلیج‌فارس به سرمایه‌گذاری در حوزه سلامت ترغیب شدند.   او بابیان اینکه بازخورد مثبتی از رایزنی با گروه‌های تجاری گرفتیم، گفت: تمایل آنها بیشتر به حوزه سلامت، زیارت و فرهنگی باز می‌گردد. پیش تفاهم‌نامه‌هایی با هیات‌های تجاری دراین‌باره امضا شده که با پیگیری مستمر منتج به انعقاد تفاهم‌نامه خواهد شد.   ثابت اقلیدی یادآور شد: ۱۳ مورد از پیش‌تفاهم‌نامه‌ها مربوط به حوزه گردشگری است.

دیگر خبرها

  • ۱۳ پیش تفاهم‌نامه‌ گردشگری استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو منعقد شد
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی