Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه در خصوص طرح لایروبی و پاکسازی شبکه‌های اصلی جمع آوری آب‌های سطحی در منطقه گفت: این طرح از ۱۵ مرداد ماه آغاز شده و به صورت ضربتی تا ۲۵ روز آینده به اتمام خواهد رسید.

او هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از بروز آبگرفتگی معابر، هدایت آب‌های سطحی و جریانات حاصل از بارندگی اعلام کرد و افزود: در راستای جلب رضایتمندی شهروندان و کنترل و پیشگیری از هر گونه حادثه احتمالی، عملیات پاکسازی انهار و لایروبی جوی‌ها و کانال‌های شهری در دستور کار اداره مسیل‌ها و قنوات منطقه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۱۳ به تمهیدات و اقدامات انجام شده اشاره و خاطر نشان کرد: بخش زیادی از کانال‌ها و مسیر عبور آب‌های سطحی در محدوده لایروبی و پاکسازی شده است و با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال بارندگی، این طرح با قوت بیشتری به اجرا در می‌آید.

شهردار منطقه ۱۳ اضافه کرد: واحدهای خدمات شهری، عمران، ترافیک و نواحی چهارگانه ضمن برنامه‌ریزی و رصد نقاط حادثه خیز در سطح شهر تمهیدات لازم را در راستای ارتقا آمادگی برای مقابله با هر نوع بحران و حوادث غیر مترقبه دارند.

کد خبر 5560833 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت آب های سطحی شهرداری منطقه 13 شهرداری تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران محرم 1401 بهزیستی ماه محرم روز خبرنگار آلودگی هوا عاشورا رژیم صهیونیستی پلیس راهور سازمان امداد و نجات هلال احمر غلامحسین محسنی اژه ای شرکت کنترل کیفیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آب های سطحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بایر و فضا‌های بی دفاع شهری در ناحیه سه این منطقه به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود که برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن شناسایی نقاط آلوده، این مکان‌ها تسطیح و پاکسازی شد.

حسین اخگر پور افزود: با اجرای این عملیات، ۱۴ هکتار از اراضی منطقه ۱۹ در محدوده کوره‌های آجرپزی پاکسازی شد.

به گفته این مسئول ، در محل‌های پاکسازی و تسطیح شده، گشت زنی مستمر انجام می‌شود تا از تبدیل دوباره این محل‌ها به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • ۴۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در کرمانشاه پر شد
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز