Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:01:32 GMT

گروگان‌گیری در یکی از بانک‌های لبنان

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۵۲۵

گروگان‌گیری در یکی از بانک‌های لبنان

به گزارش الجزیره، یک فرد مسلح در یکی از بانک‌های بیروت، پایتخت لبنان گروگان گیری کرده و خواستار بازپس گیری سپرده‌های خود است.

خبرنگار الجزیره گفت: یک فرد مسلح وارد یکی از بانک‌ها در منطقه الحمرا بیروت شده و خواستار بازپس گیری سپرده‌های خود است که به بیش از دویست هزار دلار می‌رسد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده فرد مسلح تهدید کرده است که خودسوزی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های امنیتی در این محل مستقر شده اند به ویژه اینکه فرد مسلح تهدید کرده است که خودسوزی می‌کند و ده‌ها کارمند و افراد عادی در بانک حضور دارند. نیرو‌های صلیب سرخ نیز در این محل حضور دارند تا با هر حادثه‌ای که ممکن است در پی تهدید‌های مستمر فرد مسلح رخ دهد، مقابله کنند.

منطقه الحمرا هم اکنون در پی این حادثه شاهد تنش زیادی است. اکنون نگرانی‌هایی درباره عملی شدن تهدید‌های فرد مسلح وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک لبنان فرد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، رسانه‌های برزیلی اعلام کردند که پلیس نظامی برزیل پس از دریافت گزارش‌هایی درباره درباره بمب‌گذاری در مقرهای دیپلماتیک، عملیات جستجو و کشف را در سفارت روسیه در برازیلیا (پایتخت برزیل) آغاز کرد.

رسانه‌های برزیل بدون اشاره به جزییات بیشتر افزودند که نیروی پلیس ناحیه فدرال برزیل در حال انجام عملیات جستجو و کشف وسیله انفجاری در محوطه بیرونی ساختمان سفارت روسیه است.

کد خبر 6089454

دیگر خبرها

  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • خودشان بهتر می‌دانند، اهل تهدید پوچ نیستم!
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • داعش جام جهانی ورزشی را تهدید کرد + تصویر
  • پس لرزه‌های یک شکست
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • تهدید به بمب‌گذاری در سفارت روسیه در برزیل