Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین آغاز بهره‌برداری ابرپروژه‌های فولادی با حضور خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در بردسیر کرمان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین آغاز بهره‌برداری ابرپروژه‌های فولادی عصر امروز با حضور سید‌احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، شهباز حسن پور نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران فولادی در بردسیر کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین بهره‌برداری از 4 ابر پروژه فولادی شرکت سنگ آهن گهر زمین آغاز شد؛ این پروژه‌ها شامل احداث 2 واحد مگامدول آهن اسفنجی به ظرفیت 3.4 میلیون تن در سال است که برای تعداد 520 نفر به صورت مستقیم و هزار و 560 نفر به صورت غیر مستقیم در زمان بهره برداری اشتغال ایجاد می‌کند.

بازدید وزیر اقتصاد از شهرک صنعتی سدید کرمان + تصاویردستور رئیس جمهور برای بازگشت حقوق دولتی معادن به کرمان/ واریز 20 هزار میلیارد تومان به خزانهوزیر اقتصاد: از سال 97 تا 1400 فشار رفاهی جدی به مردم وارد شد/ "سیاست‌های تورمی دولت" آینده روشنی دارد

به گزارش تسنیم احداث کارخانه ذوب و ریخته گری به ظرفیت 3میلیون تن در سال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز است که برای 850نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 295 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی ایجاد می‌کند.

احداث کارخانه نورد گرم (فولاد آلیاژی) به ظرفیت 3میلیون تن در سال که 600 نفر را به صورت مستقیم و هزار و 560 نفررا به صورت غیر مستقیم جذب می‌کند و احداث 2 واحد نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت هرکدام 500مگاوات که برای 500 نفر به صورت مستقیم و برای هزار و 200 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/511/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان صورت غیر مستقیم صورت مستقیم بهره برداری نفر به صورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است

احمد وحیدی روز یکشنبه در بازدید از غرفه توانمندی‌های صادراتی کرمان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران "ایران اکسپو ۲۰۲۴" افزود: استان کرمان از ظرفیت‌های بسیار خوب صادراتی برخوردار است به خصوص در حوزه مس که از ظرفیت‌های بزرگ این استان به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: زنجیره ارزش مس باید به صورت کامل تعریف شود و تولیدات این حوزه ارزش‌افزایی داشته باشند.

وزیر کشور همچنین تکمیل زنجیره ارزش خرما و فرش کرمان به عنوان کالاهای اساسی و شاخص این استان را مورد تاکید قرار داد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران «ایران اکسپو ۲۰۲۴» ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

غرفه استان کرمان نیز در سالن ۴۱B نمایشگاه دایر شده و پنج شرکت بومی، محصولات خود را در حوزه زنجیره‌ ارزش راهبردی گیاهان دارویی، مس، خرما، فرش و پسته به هیات‌های داخلی و خارجی ارائه می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • وزیر کشور: اقدامات استان کرمان در ایجاد زنجیره ارزش قابل توجه است