Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@12:43:31 GMT

تبعید به تیم جوانان؛ شوک به مهاجم مازاد پی‌اس‌جی

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۲۲۸۳۹

تبعید به تیم جوانان؛ شوک به مهاجم مازاد پی‌اس‌جی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی به احتمال فراوان تا پایان انتقالات تابستانی راهی تیمی دیگر خواهد شد. مهاجم آرژانتینی پی اس جی که در سوپرجام فرانسه برابر نانت نیمکت نشین بود، در بازی هفته نخست لوشامپیونا مقابل کلرمون، جایی در فهرست نداشت و بازی را از خانه تماشا کرد. طبق ادعای اکیپ، ایکاردی حق تمرین با تیم اول را هم ندارد و به تیم جوانان تبعید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه جدیدی است که لوئیز کامپوس، مدیر ورزشی جدید پی اس جی، پیاده کرده و بر اساس آن، بازیکنانی که در فهرست خروج قرار دارند، اجازه تمرین با تیم اول را ندارند. ایکاردی تا زمان تعیین تیم بعدی خود، باید با تیم جوانان تمرین کند.

با وجود ستاره هایی چون کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی در خط حمله پی اس جی، جایی برای ایکاردی نیست و ستاره سابق اینتر حالا به بازگشت به فوتبال ایتالیا فکر می کند. اکیپ نوشته است که ایکاردی از مونزا و سامپدوریا پیشنهاد دارد و احتمال انتقالش به مونزا بیشتر است. تیم تحت مالکیت سیلویو برلوسکونی، به تازگی به سری آ صعود کرده و قصد حضوری قدرتمندانه در سطح اول فوتبال ایتالیا را دارد. از قرارداد ایکاردی با پی اس جی دو سال دیگر باقیمانده و مونزا در تلاش است بتواند با رقمی معقول او را به خدمت بگیرد. باید دید مذاکرات این باشگاه ایتالیایی با پی اس جی نتیجه خواهد داد یا خیر.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سری آ لوشامپیونا پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه

دو ستاره تیم هالک بانک بعد از قهرمانی در ترکیه از تیم‌شان خداحافظی کردند.

به گزارش ایسنا، فصلی که گذشته برای هالک بانک آنکارا بسیار خوب سپری شد. این تیم نه تنها قهرمان ترکیه شد، بلکه عنوان قهرمانی در جام حذفی ترکیه را نیز به دست آورد. هالک بانک در ادامه در لیگ قهرمانان اروپا  به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت ولی در این مرحله برابر  لوبه سیویتانوا ایتالیا شکست خورد و مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان را در رده چهارم به پایان برد.

بعد از پایان فصل یک زلزله کوچک در این تیم ترکیه‌ای رخ داد و مهمترین بازیکنان هالک بانک جدا شدند. ابتد اسلوبودان کواچ (سرمربی سابق تیم ملی ایران) از این تیم رفت و در ادامه اروین انگاپت و نیمیر عبدالعزیز از تیم خداحافظی کردند.

نیمیر عبدالعزیز ستاره اصلی تیم قهرمان ترکیه بود. در بسیاری از مسابقات، نتیجه تیم به روحیه و شرایط آمادگی این بازیکن بستگی داشت. با این حال، مهاجم هلندی تصمیم به تغییر تیم گرفت. حدس زده می‌شود که او این بار راهی لیگ ژاپن شود. او در گذشته در لیگ‌های هلند، فرانسه، ایران، ایتالیا و حتی پلاس لیگا بازی کرده است.

اروین انگاپت نیز پیش از این در لیگ های فرانسه، ایتالیا، روسیه، ایران و حتی قطر بازی کرده بود. او قرار است راهی لیگ روسیه شود و باشگاه جدید او لوکوموتیو نووسیبیرسک خواهد بود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد