Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی گفت: بالگرد اورژانس هوایی زنجان دیروز چهارشنبه  طی ۲ پرواز به محدوده تیر پارک زنجان و بیمارستان رازی ماهنشان به ۴ مصدوم حوادث ترافیکی امدادرسانی کرد.

مسئول روابط عمومی اورژانس استان زنجان  ادامه داد: مصدومان حادثه اول که به دلیل واژگونی خودروی سمند در کیلومتر ۸۰ زنجان تبریز رخ داده بود با کمک عوامل اورژانس هوایی زنجان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادی گفت: در مورد دوم نیز یک دستگاه تراکتور در شهرستان ماهنشان واژگون شده بود که مصدوم این حادثه نیز برای ادامه درمان می‌بایست به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل می‌شد، اما با توجه به وخامت حال بیمار امکان انتقال از مسیر زمینی میسر نبود؛ بنابراین تیم اورژانس بااستفاده از بالگرد برای امدادرسانی به این بیمار اعزام شدند.

او می‌گوید: این بیمار که یک خانم ۴۸ ساله و بومی شهرستان طارم است، به علت تصادف از ناحیه لگن دچار شکستگی شده بود و برای ادامه درمان می‌بایست به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل می‌شد، اما با توجه به وخامت حال بیمار امکان انتقال از مسیر زمینی میسر نبود؛ بنابراین تیم اورژانس بااستفاده از بالگرد برای امدادرسانی به این بیمار اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس زنجان تصادف رانندگی در زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • فرود بالگرد حامل نظامیان مجروح اسرائیلی در بیمارستان ایخیلوف+ عکس
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • جنگنده جنگ جهانی دوم روسیه بازسازی شد و به پرواز درآمد | ویدئو
  • فوت ۴ نفر بر اثر اصابت صاعقه در سال ۱۴۰۳
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد