Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: مردم مهم‌ترین ظرفیت و سرمایه پلیس در اجرای ماموریت‌های انتظامی هستند زیرا اقتضای ذات پلیس مردمی بودن آن است و ما هم به عنوان خدمت‌گزار مفتخر هستیم تا به مردم خدمت کنیم.  

سردار محمد کاظم تقوی امروز، ۲۰ مرداد، در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مشهد در مجتمع امام سجاد(ع) مشهد اظهار کرد: از فرمانده انتظامی مشهد و همکاران پرتلاش خود در پلیس خواستاریم با عزم راسخ و روحیه جهادی همچنان در خدمت‌گزاری زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ثابت قدم باشند و به مطالبات و خواسته‌های به حق مردم و ارتقای احساس امنیت در شهر مشهد و به خصوص حاشیه این کلان شهر اهتمام و توجه ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت در لباس سربازی انتظامی یک عنایت بزرگ برای مجاهدان در راه خداست و تنها چیز ماندگار ذات اقدس الهی و توفیق خدمتی است که با نیت پاک و جهادی از برکت و تقدس برخوردار می‌شود.

 فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در جایگاهی که هستیم، باید آنچه را که در توان داریم، برای پیشبرد ماموریت‌های سازمانی و رضای خداوند انجام دهیم.

تقوی ضمن قدردانی از مجموعه پلیس مشهد در استقرار امنیت پایدار گفت: مردم مهم‌ترین ظرفیت و سرمایه پلیس در اجرای ماموریت‌های انتظامی هستند زیرا اقتضای ذات پلیس مردمی بودن آن است و ما هم به عنوان خدمت‌گزار مفتخر هستیم تا به مردم خدمت کنیم.  

وی ادامه داد: پلیس با تعبیه نظام پیشنهادات مردمی و سامانه ۱۹۷ از انتقادات و پیشنهادات مردم استقبال می‌کند و ما معتقد هستیم که ماموریت و تکلیف خطیر پلیس بدون نظر مردم امکان ارتقا و کیفی‌سازی ندارد.

سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده جدید انتظامی مشهد، پیش از این معاون عملیات انتظامی استان بوده و سرهنگ حسین دهقان‌پور،  فرمانده پیشین انتظامی مشهد، به افتخار بازنشستگی نائل شده است.

به گزارش روابط عمومی پلیس خراسان رضوی، در این مراسم سرهنگ نگهبان نیز اولویت‌های مهم رویکردی و راهبردی کار و مسئولیت خطیری که عهده‌دار آن شده را برشمرد و تاکید کرد: برقراری و تحکیم نظم و امنیت زائران و مجاوران امام رضا(ع) و خدمتگزاری به مردم مهم‌ترین اولویت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس نیروی انتظامی فرمانده انتظامی مردم مهم ترین انتظامی مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۲۳۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • تجلیل ساوجی‌ها از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • قدردانی ساوجی‌ها از اجرای طرح نور
  • برادرکُشی به دلیل اختلافات مالی در مشهد
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد